Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY – ČLENSTVÍ

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se aplikují na právní vztahy mezi společností Fitshaker s.r.o. se sídlem Tekovská Nová Ves 462, 935 25 Nová Dedina, Slovenská republika, IČO: 47569522, zapsanou v obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra, oddíl: Sro, vložka č.: 36662/N, DIČ: 2024006842, IČ DPH: SK2024006842, jako poskytovatelem (dále jen „Poskytovatel“), a Vámi, jako uživatelem (dále jen „Uživatel“), v souvislosti s využíváním (i) služeb Poskytovatele, spočívajících v umožnění sledovat profesionální cvičební videa, jejichž pomocí můžete cvičit pilates, jógu, aerobic a další druhy cvičení, umístěná (a) v mobilních aplikacích dostupných na Google Play a Apple App Store (dále jen „Mobilní aplikace“), jakož i (b) ve webové aplikaci umístěné na webové stránce https://fitshaker.cz/ (dále jen „Webová aplikace“ – mobilní aplikace a webová aplikace dále spolu nebo alternativně také jen „Aplikace“), jakož i (ii) jiných souvisejících služeb (dále jen „Služba“ nebo „Služby“), a jsou neoddělitelnou součástí každé smlouvy o poskytování služeb, uzavřené na dálku mezi Poskytovatelem a Uživatelem (dále jen „Smlouva“).

1. Základní ustanovení

1.1 Poskytovatel a Uživatel (dále společně jen „Smluvní strany“ a každý samostatně jen „Smluvní strana“) se můžou písemně dohodnout na odlišné úpravě vzájemných právních vztahů vyplývajících ze Smlouvy od těchto VOP. Taková odlišná dohoda bude mít přednost před VOP.

1.2 Uživatelem může být

(i) fyzická osoba, která při uzavírání a plnění Smlouvy nekoná v rámci předmětu svojí podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání (dále jen „Uživatel – Spotřebitel“), nebo

(ii) jakákoliv jiná osoba, která při uzavírání a plnění Smlouvy koná v rámci předmětu svojí obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti, zejména (a) osoba zapsaná v obchodním rejstříku, (b) osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění, (c) osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů, a (d) fyzická osoba, která vykonává zemědělskou výrobu a je zapsaná v evidenci podle zvláštního předpisu (dále jen „Uživatel – Podnikatel“).

1.3 Vzájemné právní vztahy mezi Smluvními stranami se ve vztahu k

(i) Uživateli – Spotřebiteli řídí zejména zákonem č. 40/1964 Zb. Slovenské republiky Občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) včetně ustanovení dvacáté první hlavy, která upravuje ustanovení o spotřebitelských smlouvách s digitálním plněním, a zákonem č. 108/202 Z. z. Slovenské republiky o ochraně spotřebitele (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“),

(ii) Uživateli – Podnikateli řídí zejména zákonem č. 513/1991 Zb. Slovenské republiky Obchodní zákoník (dále jen „Obchodní zákoník“).

Některá ustanovení těchto VOP jsou upravena výslovně odlišně pro Uživatele – Spotřebitele a Uživatele – Podnikatele, zejména podmínky části Záruka vrácení peněz a Odpovědnost za vady.

2. Využívání Služby a uzavření Smlouvy

2.1 V Aplikaci Poskytovatel nabízí Služby za úplatu.

2.2 Předpokladem pro poskytnutí Služeb je zřízení uživatelského účtu (dále jen „Uživatelský účet“).

2.3 Ve (i) Webové aplikaci v sekci „Přihlášení“ nebo (ii) při vstupu do Mobilní aplikace po jejím otevření se Uživatel registruje zadáním svého e-mailu a hesla (dále jen „Registrace“). Registrací se Uživateli zřídí Uživatelský účet, jehož prostřednictvím bude mít Uživatel zajištěn přístup k Službám. Úspěšnou Registraci Uživatele mu Poskytovatel bezodkladně potvrdí e-mailem. Okamžikem doručení e-mailu potvrzujícího Registraci Uživateli je Smlouva o poskytování služeb, spočívající ve vedení Uživatelského účtu, uzavřena. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, až dokud nedojde k jejímu ukončení jednou ze Smluvních stran (např. z důvodu zrušení Uživatelského účtu).

2.4 Služba je Poskytovatelem poskytována ve třech základních formách členství, a to formou

(i) bezplatného členství,

(ii) PREMIUM členství,

(iii) VIP členství.

2.5 Bezplatné členství, spočívající v bezplatném sledování Fitshaker TV, umožňující Uživateli v Poskytovatelem určených termínech a časech sledovat cvičební videa z obsahového portfolia Poskytovatele, je Uživateli zpřístupněno hned po vykonání Registrace (dále jen „Bezplatné členství“).

2.6 PREMIUM členství představuje placený přístup k úplné databázi Služby, a to k více než 1500 cvičebních videí kvalitních instruktorů v HD kvalitě (včetně služby Fitshaker TV), umožňující přístup ze všech zařízení (PC, notebook, mobil, tablet, TV atd.) (dále jen „PREMIUM členství“).

2.7 VIP členství v sobě zahrnuje všechny výhody PREMIUM členství a oproti PREMIUM členství navíc obsahuje služby jako zejména vytvoření jídelníčku na hubnutí s porcemi na míru Uživatele včetně personalizace jídelníčku vyloučením Uživatelem určené suroviny (dále jen „Jídelníček“), jakož i odpovědi na otázky Uživatele o zdravé stravě prostřednictvím e-mailu ze strany nutričního specialisty (dále jen „VIP členství“). V případě zájmu Uživatele VIP členství o službu vytvoření Jídelníčku je Uživatel povinen vyplnit příslušný objednávkový formulář, nacházející se v příslušné zóně Uživatelského účtu v Aplikaci, v němž si vybere Jídelníček z nabídky Poskytovatele a vyplní další údaje potřebné pro vypracování Jídelníčku, jako je např. výška, váha, věk, pohlaví apod. osoby, pro kterou je Jídelníček určen (dále jen „Objednávka jídelníčku“). Poskytovatel doručí Uživateli Jídelníček ve lhůtě 2 pracovních dnů od okamžiku odeslání Objednávky Jídelníčku Uživatelem Poskytovateli, a to do jeho Uživatelského účtu a/nebo na e-mailovou adresu Uživatele, uvedenou v Uživatelském účtu Uživatele. Za účelem zohlednění zvláštních nutričních potřeb těhotných a kojících Uživatelů, jakož i Uživatelů s alergiemi a/nebo potravinovými intolerancemi nebo jakýmikoliv jinými zvláštními nutričními potřebami Poskytovatel takové Uživatele žádá kontaktovat zákaznický servis Poskytovatele e-mailem na adrese info@fitshaker.sk nebo telefonicky na telefonním čísle +421 940 602 051. Poskytovatel neodpovídá za jakékoliv následky způsobené následováním Jídelníčku Uživatelem se zvláštními nutričními potřebami podle předcházející věty, pokud takový Uživatel opomene informovat Poskytovatele o jeho zvláštních nutričních potřebách před zadáním Objednávky.

2.8 VIP členství a PREMIUM členství (dále spolu jen „Placené členství“) jsou dostupná v následujících předplacených obdobích:

(i) měsíční,

(ii) čtvrtletní nebo

(iii) roční.

Součástí Placeného členství může být i hmotné plnění ve formě knihy nebo jiného média, cvičební pomůcky atd. podle informací uvedených v Aplikaci.

2.9 V případě zájmu Uživatele o Placené členství je Uživatel povinen vyplnit objednávkový formulář nacházející se v příslušné zóně Uživatelského účtu v Aplikaci, kde si zvolí předplacené období Placeného členství (dále jen „Objednávka“), a to měsíční, čtvrtletní nebo roční, a způsob platby (s výjimkou případu, kdy příslušná Mobilní aplikace neumožňuje Uživateli zvolit způsob platby) a zároveň zaplatí příslušný poplatek (dále jen „Členský poplatek“). Na tuto možnost je Uživatel upozorněn v okamžiku vstupu do bezplatné zóny Uživatelského účtu v rámci Bezplatného členství i při pokusu o vstup do placené zóny Uživatelského účtu Placeného členství, jakož i v ceníku, který je zveřejněn na http://www.fitshaker.cz/cenik (dále jen „Ceník“). (Ceník se Uživateli zobrazí jen po Registraci a následném přihlášení do Uživatelského účtu ve Webové aplikaci.) Před odesláním Objednávky má Uživatel možnost kdykoliv zkontrolovat a měnit Objednávku, tj. zejména měnit nebo opravovat jakékoliv údaje týkající se Uživatelského účtu, Placeného členství, a zejména předplacené období Placeného členství, fakturační údaje a způsob platby (s výjimkou případu, kdy příslušná Mobilní aplikace neumožňuje Uživateli zadat fakturační údaje a/nebo zvolit způsob platby). Zveřejnění údajů o Placeném členství v Aplikaci se nepovažuje za návrh na uzavření smlouvy, ale za Poskytovatelovu výzvu k Uživatelovu předložení návrhu na uzavření smlouvy. Odesláním Objednávky činí Uživatel takový návrh na vznik Placeného členství. Součástí Objednávky je povinnost zaplatit Členský poplatek. Placené členství vznikne Uživateli okamžikem, kdy po odeslání Objednávky a vykonání úhrady příslušného Členského poplatku Uživatelem Poskytovatel potvrdí Uživateli e-mailem vznik Placeného členství. Od okamžiku doručení tohoto potvrzujícího e-mailu bude Uživateli zpřístupněn obsah Placeného členství a Uživatel ho bude moci využívat prostřednictvím Uživatelského účtu v Aplikaci. Placené členství je určeno primárně osobám starším 15 let. Pokud je Uživateli méně než 15 let, odesláním Objednávky a zaplacením příslušného Členského poplatku potvrzuje, že tak koná se souhlasem svého zákonného zástupce (rodiče).

2.10 Webová aplikace je přístupná prostřednictvím webových prohlížečů jako např. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari, Opera s nainstalovaným pluginem Flash Player; k plnému využívání Služby prostřednictvím Webové aplikace je třeba mít osobní počítač, tablet, smart TV nebo mobilní telefon (smartphone), který obsahuje internetový prohlížeč a umožňuje prohlížení videí. Mobilní aplikace je dostupná ke stažení v Google Play a Apple App Store; k plnému využívání Služby prostřednictvím Mobilní aplikace je třeba mít zařízení s příslušným operačním systémem ve verzi podporující Mobilní aplikaci. Uživatel bere na vědomí, že Mobilní aplikace nemusí mít všechny funkcionality, které jsou Uživateli k dispozici ve Webové aplikaci.

2.11 Uživatel tímto souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání Smlouvy.

2.12 Členský poplatek, resp. cena za Službu, pro Uživatele nebo pro skupinu uživatelů není určena na základě automatizovaného rozhodování včetně profilování.

2.13 Poskytovatel získává hodnocení (recenze) svých produktů a služeb a poskytuje Uživatelům přístup k těmto hodnocením (recenzím).

2.14 Uživateli je po nákupu umožněno, aby prostřednictvím služby třetí osoby zadal své hodnocení (recenzi) produktu nebo služby, například formou textu a fotografie. Recenzi Poskytovatel zobrazí za účelem informování dalších návštěvníků Webové aplikace. Pravost těchto hodnocení zajišťuje Poskytovatel tak, že možnost hodnocení je zpřístupněna e-mailem pouze uživatelům, kteří uskutečnili nákup nebo objednávku ve Webové aplikaci. Poskytnutí hodnocení je zcela dobrovolné. Pokud Uživatel odevzdá Poskytovateli své hodnocení, dochází k udělení bezvýhradné a bezodkladné licence na využití hodnocení pro marketingové účely bez časového, územního a věcného omezení, které Poskytovatele opravňuje k použití hodnocení jakýmkoliv způsobem.

2.15 Uživatel opravňuje Poskytovatele k využití hodnocení, aniž by Uživatele označil za autora, pro výkon svých osobnostních práv, spojených s hodnocením jeho jménem, a to buď samostatně nebo za pomoci třetích osob.

2.16 Uživatelé sociálních sítí můžou zanechat hodnocení produktů a služeb Poskytovatele i na sociálních sítích.

2.17 Hodnocení nejsou sponzorována, pokud tak nejsou výslovně označena.

2.18 Poskytovatel může za poskytnutí hodnocení nabídnout Uživatelům určité protiplnění, například ve formě slevy na další nákup v internetovém obchodě. Podmínky pro získání a uplatnění takových protiplnění můžou být stanoveny vždy individuálně, podle aktuální marketingové akce Poskytovatele.

3. Platební podmínky

3.1 Za příslušné předplacené období Placeného členství je Uživatel povinen zaplatit Členský poplatek, a to ve výši podle platného Ceníku. Předplacené období Členského poplatku je:

(i) měsíční,

(ii) čtvrtletní nebo

(iii) roční.

3.2 Pokud si Uživatel ve Webové aplikaci zvolí Měsíční předplacené období, může si pro uskutečnění platby za Měsíční předplacené období Členského poplatku zvolit z více možností automatických měsíčních plateb, a to:

(i) platbu platební kartou prostřednictvím TrustPay nebo

(ii) SMS platbu mobilem.

Pokud si Uživatel v Mobilní aplikaci zvolí Měsíční předplacené období Členského poplatku, realizuje platby za Měsíční předplacené období Členského poplatku způsobem, který uvedená Mobilní aplikace podporuje, zejména kartou a/nebo prostřednictvím platebních systémů Google Pay nebo Apple Pay.

V takovém případě bude Uživateli Placené členství po dobu neurčitou automaticky prodlužováno s fixní měsíční periodicitou, a to za stejných podmínek a stejnou cenu, která je zároveň maximální cenou opakované platby.

Automatické měsíční platby může Uživatel kdykoliv zrušit přímo po přihlášení do Uživatelského účtu ve Webové aplikaci pod záložkou „Členství“ výběrem možnosti „Přejít k pozastavení plateb“ a následně v dalším kroku kliknutím na možnost „Zrušit opakující se platby“. Automatické měsíční platby může Uživatel kdykoliv zrušit také v Mobilní aplikaci pod záložkou „Platby a členství“.

Po takovém zrušení opakujících se plateb za Měsíční předplacené období Členského poplatku bude Uživatel oprávněn využívat výhody a Služby v rozsahu Placeného členství do uplynutí příslušného předplaceného období Placeného členství, za které Uživatel již zaplatil.

3.3 Pokud si Uživatel zvolí Čtvrtletní předplacené období Členského poplatku, ve Webové aplikaci uhradí Členský poplatek za tři měsíce Placeného členství předem, a to:

(i) platební kartou nebo

(ii) převodem přes platební bránu TrustPay.

3.4 Pokud si Uživatel zvolí Roční předplacené období Členského poplatku, uhradí Členský poplatek za dvanáct měsíců Placeného členství předem, a to:

(i) platební kartou nebo

(ii) převodem přes platební bránu TrustPay.

Pokud si Uživatel v Mobilní aplikaci zvolí Roční předplacené období Členského poplatku, uhradí Členský poplatek za dvanáct měsíců Placeného členství předem, a to způsobem, který uvedená Mobilní aplikace podporuje, zejména kartou a/nebo prostřednictvím platebních systémů Google Pay nebo Apple Pay.

3.5 V případě, že se Uživatel rozhodne pro změnu (upgrade) PREMIUM členství na VIP členství a o tuto změnu požádá Poskytovatele v Aplikaci nebo jiným způsobem, který Poskytovatel dává Uživateli za tímto účelem k dispozici, bude výše již uhrazeného Členského poplatku za PREMIUM členství proporčně přepočtena na Členský poplatek za VIP členství tak, aby zohledňovala rozdíl mezi cenou PREMIUM členství a VIP členství. Poskytovatel před realizací předmětné změny (upgradu) předem obeznámí Uživatele o délce Uživatelem uhrazeného VIP členství zůstávajícího po Uživatelem požadované změně (upgradu) typu Členství. Ke změně (upgradu) PREMIUM členství na VIP členství dojde až poskytnutím souhlasu Uživatele s Poskytovatelem uvedeným přepočtem Členského poplatku a zůstávající Uživatelem uhrazenou délkou VIP členství tohoto bodu.

3.6 Cena Členského poplatku za Placené členství v Ceníku je uvedena v měně Kč a je konečnou cenou včetně všech souvisejících daní (včetně DPH) nebo dalších poplatků.

3.7 Přijetí platby Členského poplatku potvrdí Poskytovatel Uživateli e-mailem.

3.8 Fakturu doručí Poskytovatel Uživateli do jeho Uživatelského účtu po přijetí platby Členského poplatku, s čímž Uživatel objednáním Služby souhlasí.

4. Záruka vrácení peněz

4.1 Níže uvedené podmínky podle tohoto článku 4 se vztahují jen na Uživatele – Spotřebitele. Svou povahou se obdobná práva a povinnosti Uživatele – Podnikatele upravují příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku.

4.2 Navzdory maximální snaze Poskytovatele poskytovat Službu v nejlepší možné kvalitě Poskytovatel nedokáže zajistit, že se Uživateli bude Služba subjektivně líbit a že mu bude vyhovovat.

4.3 Pokud není s kvalitou Placeného členství spokojen, je oprávněn bez uvedení důvodu do 30 dnů od vzniku Placeného členství od Smlouvy v části týkající se Placeného členství odstoupit. Lhůta pro odstoupení od Smlouvy uplyne po 30 dnech od uzavření Smlouvy. Pokud Uživatel takto od Smlouvy odstoupí, Poskytovatel mu v co nejkratší době, která nebude delší než 14 dnů ode dne, kdy bude Poskytovateli doručeno oznámení o odstoupení od Smlouvy, vrátí zaplacený Členský poplatek. I po ukončení Placeného členství je Uživatel oprávněn využívat základní, Bezplatné členství. Úhrada vráceného Členského poplatku bude Poskytovatelem uskutečněna stejným způsobem, jaký Uživatel použil při platbě, pokud Uživatel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem úhrady, a to bez účtování jakýchkoliv dalších poplatků.

4.4 O svém rozhodnutí odstoupit od Smlouvy Uživatel informuje Poskytovatele jednoznačným prohlášením o odstoupení od Smlouvy, například:

(i) dopisem zaslaným na adresu Poskytovatele nebo

(ii) e-mailem na e-mailovou adresu zákaznického servisu Poskytovatele objednavky@fitshaker.sk

(dále jen „Oznámení o odstoupení od Smlouvy“).

Za tímto účelem může Uživatel také použít formulář pro odstoupení od Smlouvy, který tvoří přílohu těchto VOP. Přijetí Odstoupení od Smlouvy Poskytovatel potvrdí Uživateli e-mailem. Lhůta pro odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Uživatel zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy předtím, než uplyne lhůta na odstoupení od Smlouvy.

4.5 Pokud hmotné plnění poskytované Uživateli Poskytovatelem spolu s Placeným členstvím spadá do jedné z kategorií zboží uvedeného v § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, od smlouvy o jehož nákupu ve smyslu uvedeného zákona nelze odstoupit, Poskytovatel odpočítá hodnotu takového hmotného plnění od příslušného Členského poplatku, který má být vrácen Uživateli, a vrátí Uživateli Členský poplatek v takové zůstatkové hodnotě.

4.6 Pokud hmotné plnění poskytované Uživateli Poskytovatelem spolu s Placeným členstvím nespadá do jedné z kategorií zboží uvedeného v § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, od smlouvy o jehož nákupu ve smyslu uvedeného zákona nelze odstoupit, v případě, že

(i) Uživatel vrátí Poskytovateli takové hmotné plnění způsobem a za podmínek platných pro vrácení zboží zakoupeného u Poskytovatele ve smyslu Všeobecných obchodních podmínek pro internetový obchod Poskytovatele, dostupných níže v části VOP – ZBOŽÍ, Poskytovatel vrátí Uživateli celou sumu Uživatelem zaplaceného Členského poplatku;

(ii) Uživatel nevrátí Poskytovateli takové hmotné plnění způsobem a za podmínek platných pro vrácení zboží zakoupeného u Poskytovatele ve smyslu Všeobecných obchodních podmínek pro internetový obchod Poskytovatele, dostupných níže v části VOP – ZBOŽÍ, Poskytovatel odpočítá hodnotu takového hmotného plnění od příslušného Členského poplatku, který má být vrácen Uživateli, a vrátí Uživateli Členský poplatek v takové zůstatkové hodnotě.

5. Odpovědnost za vady

5.1 Níže uvedené podmínky podle tohoto článku 5 se vztahují jen na Uživatele – Spotřebitele. Svou povahou se obdobná práva a povinnosti Uživatele – Podnikatele upravují příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku.

5.2 Pokud Uživatel kdykoliv zaznamená jakékoliv problémy spojené s užíváním Služby, například její nedostupnost nebo špatnou kvalitu videa, je oprávněn Službu reklamovat. V této souvislosti Poskytovatel poukazuje na to, že nedostupnost Služby nebo její nedostatečná kvalita může být ovlivněna kvalitou internetového připojení Uživatele.

5.3 Poskytovatel zodpovídá Uživateli za to, že jím zakoupená Služba je v souladu s dohodnutými požadavky (§ 852e Občanského zákoníku) a všeobecnými požadavky (§ 852f Občanského zákoníku). To například znamená, že Poskytovatel zodpovídá za to, že Služba má jakost a vlastnosti požadované Smlouvou, jím popisované nebo na základě reklamy Služby očekávané, případně pro Službu takového druhu obvyklé. Dále Poskytovatel zodpovídá za to, že Služba odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, kvalitě a odpovídá účelu, který k použití Služby uvádí nebo ke kterému se Služba obvykle používá. Poskytnutá Služba má vady, pokud není v souladu s výše uvedenými požadavky nebo pokud její používání znemožňují nebo omezují práva třetí osoby, včetně práv duševního vlastnictví.

5.4 Poskytovatel zodpovídá za jakoukoliv vadu, která se vyskytne nebo projeví během doby poskytování Služby.

5.5 Pokud poskytovatel zodpovídá za vadu Služby, Uživatel má vůči němu právo na odstranění vady (§ 852k Občanského zákoníku), právo na přiměřenou slevu z ceny (§ 852l Občanského zákoníku) nebo právo od Smlouvy odstoupit (§ 852l Občanského zákoníku).

5.6 Uživatel může reklamovat Službu prostřednictvím:

(i) dopisu zaslaného na adresu Poskytovatele nebo

(ii) e-mailu na e-mailovou adresu zákaznického servisu Poskytovatele info@fitshaker.sk.

5.7 Pro účely případné reklamace postačí, když Uživatel kontaktuje Poskytovatele jedním ze způsobů podle předchozího bodu, nejlépe s předmětem „Reklamace“, a vysvětlí Poskytovateli, v čem spočívá problém s užíváním Služby a jak dlouho trvá. Poskytovatel odpoví Uživateli co nejdříve a taková odpověď Poskytovatele je potvrzením přijetí reklamace. Uživatel může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady i bez toho, aby je vytkl.

5.8 Poskytovatel poskytne Uživateli písemné potvrzení o vytknutí vady bezodkladně po vytknutí vady Uživatelem. Poskytovatel v potvrzení o vytknutí vady uvede lhůtu, během níž vadu v souladu s § 507 odst. 1 Občanského zákoníku odstraní. Lhůta oznámená podle předcházející věty nesmí být delší než 30 dnů ode dne vytknutí vady, pokud není delší lhůta odůvodněna objektivním důvodem, který Poskytovatel nemůže ovlivnit.

5.9 Protože spokojenost Uživatele se Službou je pro Poskytovatele velmi důležitá, Poskytovatel udělá všechno pro to, aby případný problém, spojený s poskytováním Služby a způsobený okolnostmi na straně Poskytovatele, odstranil k Uživatelově spokojenosti co nejdříve. Za dobu, během níž Uživatel nemohl nebo nebude moci plnohodnotně používat Službu důsledkem okolností na straně Poskytovatele, Poskytovatel podle preferencí Uživatele buď

(i) vrátí Uživateli alikvotní část Členského poplatku, nebo

(ii) poskytne Uživateli Službu na stejně dlouhé následující období zdarma.

5.10 Závěry vyřízení reklamace Poskytovatel oznámí Uživateli stejným způsobem, jakým Uživatel reklamoval Službu, nebo jiným způsobem, na němž se Smluvní strany v průběhu vyřizování reklamace dohodly.

5.11 Pokud po obdržení oznámení o vyřízení reklamace nebude Uživatel spokojený se způsobem vyřízení této reklamace, Poskytovatel prosí Uživatele kontaktovat zákaznický servis Poskytovatele na následující e-mailové adrese info@fitshaker.sk, kde se zaměstnanci zákaznického servisu Poskytovatele budou snažit vyjít Uživateli maximálně vstříc a najít řešení ke spokojenosti Uživatele.

5.12 Pokud poskytovatel odmítá odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně oznámí Uživateli.

5.13 Práva z odpovědnosti za vady jsou podrobně upravena v § 852 písm. g až § 852 písm. n Občanského zákoníku.

5.14 Poskytovatel neodpovídá Uživateli VIP členství za jakékoliv následky způsobené dodržováním Jídelníčku Uživatelem se zvláštními nutričními potřebami ve smyslu bodu 2.7 těchto VOP, pokud takový Uživatel opomene informovat Poskytovatele o svých zvláštních nutričních potřebách před zadáním Objednávky ve smyslu ustanovení bodu 2.7 těchto VOP.

6. Zrušení Uživatelského účtu

6.1 Uživatelský účet může Uživatel ve svém Uživatelském účtu v části Profil/Nastavení kdykoliv zrušit kliknutím na tlačítko „Smazat účet“.

6.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit Uživatelský účet Uživatele v případě podstatného porušení Smlouvy, spočívajícím například v zásahu do práv duševního vlastnictví Poskytovatele.

6.3 Zrušením Uživatelského účtu (i) Smlouva, pokud Smlouva dosud nezanikla jiným způsobem, jakož i (ii) Smlouva o poskytování služeb, spočívajících ve vedení Uživatelského účtu, zaniká. V případě, že Uživatel zruší svůj Uživatelský účet, nemá nárok na vrácení již zaplaceného Členského poplatku. Zrušením Uživatelského účtu dojde k nezvratnému odstranění všech údajů Uživatele uložených v jeho Uživatelském účtu. Po zrušení Uživatelského účtu Poskytovatel v souladu s aplikovatelnými právními předpisy uchovává pouze anonymizované analytické údaje nezbytné pro účely jeho podnikatelské činnosti.

(i) Automatické platby Měsíčního předplatného období Členského poplatku při platbě kartou nebudou zrušením Uživatelského účtu automaticky zrušeny. Uživatel je při platbě kartou povinen pozastavit automatické platby Měsíčního předplatného období Členského poplatku v příslušné části Uživatelského účtu před zrušením Uživatelského účtu.

(ii) Pro zrušení automatických plateb Měsíčního předplatného období Členského poplatku při SMS platbě je třeba odeslat bezplatnou SMS o zrušení automatických plateb na Poskytovatelem nebo provozovatelem služby SMS plateb oznámené telefonní číslo.

Pokud Uživatel nezrušil automatické platby Měsíčního předplatného období Členského poplatku před zrušením Uživatelského účtu, je oprávněn kontaktovat zákaznický servis Poskytovatele na následující e-mailové adrese: objednavky@fitshaker.sk, kde se mu pracovníci zákaznického servisu Poskytovatele budou snažit být maximálně nápomocni při řešení vzniklé situace.

7. Práva duševního vlastnictví

7.1 Webové stránky Poskytovatele, Aplikace a internetový obchod Poskytovatele, jakož i všechny informace a materiály v nich publikované, můžou být chráněny autorským právem. Názvy a označení, zejména zboží a služeb, můžou být ochrannými známkami jejich vlastníků. Kopírovat a šířit informace publikované na Webových stránkách Poskytovatele nebo v Aplikaci je možné jen s jeho předchozím souhlasem. Neoprávněný zásah do takových práv duševního vlastnictví může být považován za trestný čin.

8. Ochrana osobních údajů

8.1 Pro informace o tom, jak Poskytovatel zpracovává osobní údaje Uživatelů a návštěvníků Webové stránky a jak používá cookies, se Uživatelé a návštěvníci Webové stránky můžou obeznámit s Poskytovatelovými pravidly zpracování osobních údajů a používání cookies:

(i) dokument „Ochrana osobních údajů“,

(ii) dokument „Cookies“.

9. Alternativní řešení spotřebitelských sporů

9.1 Níže uvedené podmínky podle tohoto článku 9 se vztahují jen na Uživatele – Spotřebitele. Svou povahou obdobná práva a povinnosti Uživatele – Podnikatele se upravují příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Zb. Obchodní zákoník.

9.2 Pokud mezi Poskytovatelem a Uživatelem vznikne spor z uplatnění práv z odpovědnosti za vady nebo pokud se Uživatel domnívá, že Poskytovatel porušil jiná práva Uživatele, má právo obrátit se na Poskytovatele se žádostí o nápravu.

9.3 Pokud Poskytovatel na žádost Uživatele o nápravu odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů od jejího odeslání, má Uživatel podle zákona č. 391/2015 Z. z. Slovenské republiky o alternativním řešení spotřebitelských sporů právo podat za účelem ochrany svých spotřebitelských práv návrh na zahájení alternativního řešení sporu u subjektu alternativního řešení sporů. Možnost Uživatele obrátit se na soud tím zůstává nedotčena.

9.4 Alternativní řešení spotřebitelského sporu začíná návrhem Uživatele. Návrh musí obsahovat zákonem předepsané náležitosti a může se podat písemně v listinné podobě, elektronické podobě nebo ústně do zápisu. K podání návrhu může Uživatel využít formulář, který je dostupný na webovém sídle subjektu alternativního řešení sporů. Subjekt alternativního řešení sporů je povinen postupovat nezávisle, nestranně, s náležitou odbornou péčí, s cílem urovnání sporu a přihlížet přitom k ochraně práv a oprávněných zájmů stran sporu. Pokud mají strany sporu zájem o smířlivé vyřešení sporu, subjekt alternativního řešení sporů vypracuje návrh dohody o vyřešení sporu. Uzavřená dohoda je závazná. Pokud mezi stranami sporu nedojde k uzavření dohody o vyřešení sporu a subjekt alternativního řešení sporu dospěje k závěru, že Poskytovatel porušil práva Uživatele, ukončí alternativní řešení sporu vydáním nezávazného odůvodněného stanoviska. Subjekt alternativního řešení sporů návrh odloží, pokud není zřejmé, že Poskytovatel porušil práva Uživatele. Alternativní řešení sporu je bezúplatné. Subjekt alternativního řešení sporů však může od Uživatele požadovat poplatek maximálně 5 € včetně DPH.

9.5 Subjekty alternativního řešení sporů jsou Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiné subjekty zapsané do seznamu subjektů alternativního řešení sporů, který vede Ministerstvo hospodářství SR (www.mhsr.sk). V případě přeshraničního sporu má Uživatel rovněž právo obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum (www.esc-sr.sk), které mu poskytne adresu pro doručování, elektronickou adresu nebo telefonický kontakt na subjekt alternativního řešení sporů, který je příslušný k řešení jeho sporu. Uživatel má také právo na alternativní řešení případného sporu prostřednictvím evropské platformy řešení sporů online (ec.europa.eu/consumers/odr/main/).

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Vztahy mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem Slovenské republiky. Pokud vztah obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, řídí se slovenským právem. Tímto nejsou dotčena spotřebitelská práva vyplývající ze všeobecně závazných právních předpisů.

10.2 Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím prostředků dálkové komunikace a lze ji uzavřít v českém jazyce.

10.3 Pokud je nebo se stane kterékoliv ustanovení Smlouvy neplatné, není tím dotčena platnost ostatních ustanovení Smlouvy.

10.4 V případě jakýchkoliv otázek, stížností, podnětů nebo žádostí o nápravu se Uživatel může kdykoliv obrátit na Poskytovatele, například e-mailem na info@fitshaker.sk nebo na telefonním čísle +421 940 602 051.

10.5 Orgánem dozoru v oblasti živnostenského podnikání je Odbor živnostenského podnikání, Okresní úřad Nitra, Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra, Slovenská republika (https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=1&odbor=3, +421 376 549 750, 751, 752). Orgánem dozoru v oblasti ochrany osobních údajů je Úřad na ochranu osobních údajů Slovenské republiky se sídlem Hraničná 12, 820 07 Bratislava (www.dataprotection.gov.sk, statny.dozor@pdp.gov.sk, +421 232 313 214). Orgánem dozoru v oblasti ochrany spotřebitele je Slovenská obchodní inspekce se sídlem Prievozská 32, 827 99 Bratislava (www.soi.sk, ba@soi.sk, +421 258 272 172).

10.6 Znění VOP může Poskytovatel kdykoliv jednostranně měnit a doplňovat. Nové VOP nabydou účinnosti dnem jejich zveřejnění na Webové stránce a ruší se tím dosud platné VOP. Tímto ustanovením nejsou dotčena vaše práva a povinnosti, které vznikly před účinností nových VOP.

10.7 Vzhledem ke způsobu uzavírání Smlouvy nebude Smlouva u Poskytovatele samostatně uložena a dostupná na požádání. VOP budou kdykoliv dostupné na Webové stránce.

Tato verze VOP je platná od 5. 5. 2025.

Příloha: Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY – ZBOŽÍ

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se aplikují na právní vztahy mezi společností Fitshaker s.r.o. se sídlem Tekovská Nová Ves 462, 935 25 Nová Dedina, Slovenská republika, IČO: 47569522, zapsanou v obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra, oddíl: Sro, vložka č.: 36662/N, DIČ: 2024006842, IČ DPH: SK2024006842, s adresou pro vrácení zboží: Shipmall s.r.o., (Fitshaker s.r.o.), areál Prologis – Gate 1, Diaľničná cesta 2, 903 01 Senec, jako prodávajícím (dále jen „Prodávající“), a Vámi, jako kupujícím (dále jen „Kupující“), v souvislosti s objednávkou zboží z webové stránky internetového obchodu https://fitshaker.cz/eshop (dále jen „Internetový obchod“) a jsou neoddělitelnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené na dálku mezi Prodávajícím a Kupujícím (dále jen „Smlouva“).

1. Základní ustanovení

1.1 Prodávající a Kupující (dále společně jen „Smluvní strany“ a každý samostatně jen „Smluvní strana“) se můžou písemně dohodnout na odlišné úpravě vzájemných právních vztahů vyplývajících ze Smlouvy od těchto VOP. Taková odlišná dohoda bude mít přednost před VOP.

1.2 Kupujícím může být

(i) fyzická osoba, která při uzavírání a plnění Smlouvy nekoná v rámci předmětu svojí podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání (dále jen „Kupující – Spotřebitel“), nebo

(ii) jakákoliv jiná osoba, která při uzavírání a plnění Smlouvy koná v rámci předmětu svojí obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti, zejména (a) osoba zapsaná v obchodním rejstříku, (b) osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění, (c) osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů, a (d) fyzická osoba, která vykonává zemědělskou výrobu a je zapsaná v evidenci podle zvláštního předpisu (dále jen „Kupující – Podnikatel“).

1.3 Vzájemné právní vztahy mezi Smluvními stranami se ve vztahu ke Kupujícímu – Spotřebiteli řídí zejména zákonem č. 40/1964 Zb. Slovenské republiky Občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) a zákonem č. 108/2024 Z. z. Slovenské republiky o ochraně spotřebitele (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“) a ke Kupujícímu – Podnikateli se řídí zejména zákonem č. 513/1991 Zb. Slovenské republiky Obchodní zákoník (dále jen „Obchodní zákoník“).

Některá ustanovení těchto VOP jsou upravena výslovně odlišně pro Kupujícího – Spotřebitele a Kupujícího – Podnikatele, zejména podmínky části Odstoupení od Smlouvy a Záruční podmínky a reklamační řád.

2. Nabídka zboží, objednávka zboží a uzavření Smlouvy

2.1 V Internetovém obchodě Prodávající nabízí zboží k prodeji. Součástí každé nabídky zboží je i jeho název, popis, hlavní vlastnosti a případně informace o způsobu použití. Součástí je také údaj o dostupnosti, celkové ceně zboží, poplatcích za dopravu, případně za využití určitého způsobu platby. Veškerá prezentace zboží, umístěná v Internetovém obchodě, je informativního charakteru a nepředstavuje nabídku na uzavření Smlouvy. Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu, zejména pokud jde o případy uvedené níže v těchto VOP.

2.2 Cena zboží pro Kupujícího nebo pro skupinu Kupujících není určena na základě automatizovaného rozhodování včetně profilování. Cena dopravy je uvedena na podstránce eshopu v nákupním košíku. Při objednávce nad 60 € je doprava zdarma v rámci České (a Slovenské) republiky. V jiných zemích doprava zdarma při nákupu nad 60 € neplatí.

2.3 Prodávající získává hodnocení (recenze) svých produktů a poskytuje Kupujícím přístup k těmto hodnocením (recenzím).

2.4 Kupujícímu je po nákupu umožněno, aby prostřednictvím služby třetí osoby zadal své hodnocení (recenzi) produktu nebo služby, například formou textu a fotky. Recenzi Prodávající zobrazí za účelem informování dalších návštěvníků Internetového obchodu. Pravost těchto hodnocení zajišťuje Prodávající tak, že možnost hodnocení je zpřístupněna e-mailem pouze Kupujícím, kteří uskutečnili nákup nebo objednávku v Internetovém obchodě. Poskytnutí hodnocení je zcela dobrovolné. Pokud Kupující odevzdá Prodávajícímu své hodnocení, dochází k udělení bezvýhradné a bezodkladné licence na využití hodnocení pro marketingové účely bez časového, územního a věcného omezení, které Prodávajícího opravňuje k použití hodnocení jakýmkoliv způsobem.

2.5 Kupující opravňuje Prodávajícího k využití hodnocení, aniž by Kupujícího označil za autora, k výkonu svých osobnostních práv, spojených s hodnocením jeho jménem, a to buď samostatně nebo za pomoci třetích osob.

2.6 Uživatelé sociálních sítí můžou zanechat hodnocení produktů i na sociálních sítích.

2.7 Hodnocení nejsou sponzorována, pokud tak nejsou výslovně označena.

2.8 Prodávající může za poskytnutí hodnocení nabídnout Kupujícímu určité protiplnění, například ve formě slevy na další nákup v Internetovém obchodě. Podmínky pro získání a uplatnění takových protiplnění můžou být stanoveny vždy individuálně, podle aktuální marketingové akce Prodávajícího.

2.9 Zboží Kupující objedná tak, že kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“ vloží zboží, které má v úmyslu koupit, do košíku (dále jen „Objednávka“). Po vyplnění identifikačních údajů a zvolení způsobu dopravy a platby bude Kupující obeznámen s konečnou kupní cenou zboží. Konečná kupní cena zboží zahrnuje cenu za zboží umístěné v košíku, daň z přidané hodnoty, poplatky za dopravu, případně za využití určitého způsobu platby. Před odesláním Objednávky má Kupující možnost Objednávku zkontrolovat, opravit a měnit. Objednávku odešle kliknutím na tlačítko „Objednávka s povinností platby“. Údaje uvedené Kupujícím v Objednávce považuje Prodávající za správné a úplné.

2.10 Odesláním Objednávky podává Kupující Prodávajícímu návrh na uzavření Smlouvy.

2.11 Obdržení Objednávky Prodávající potvrdí Kupujícímu e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím v Objednávce. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena.

2.12 Objednáním zboží Kupující potvrzuje, že se obeznámil s tím, že součástí Objednávky je i povinnost zaplatit kupní cenu za zboží. Odesláním Objednávky Kupující dále potvrzuje, že je na tyto VOP dostatečným způsobem upozorněn, měl možnost se s nimi obeznámit a učinil tak a že s nimi souhlasí.

2.13 V případě, že Prodávající dodatečně zjistí nedostupnost některého z objednaného zboží nebo chybně uvedenou cenu, navrhne Kupujícímu uzavření Smlouvy v upravené podobě. V případě, že Kupující přijme takový návrh na uzavření upravené Smlouvy, je taková upravená Smlouva uzavřena v okamžiku, kdy bude Prodávajícím doručena akceptace ze strany Kupujícího v podobě e-mailu. V případě, že návrh na uzavření upravené Smlouvy Kupující nepřijme, Smlouva se ruší a Prodávající bezodkladně vrátí Kupujícímu kupní cenu za zboží, pokud byla Kupujícím Prodávajícímu zaplacena.

2.14 Kupující tímto souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání Smlouvy.

3. Platební podmínky

3.1 Kupní cena zboží zůstává v platnosti po dobu, po kterou je zobrazována na příslušné produktové stránce v Internetovém obchodě. Kupní cena je na příslušné produktové stránce uvedena v měně Kč včetně daně z přidané hodnoty a všech obdobných souvisejících poplatků, s výjimkou poplatků za dopravu, případně za využití určitého způsobu platby. Poplatky za dopravu zboží, poplatky za využití určitého způsobu platby a případně další poplatky, pokud existují, nejsou zahrnuty v kupní ceně zboží, uvedené na příslušné produktové stránce v Internetovém obchodě, ale budou Kupujícímu oznámeny během realizace Objednávky a budou zvlášť zahrnuty do celkové konečné kupní ceny zboží, kterou se Kupující odesláním Objednávky Prodávajícímu zavazuje uhradit. Tímto ustanovením není omezena možnost Smluvních stran uzavřít Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.2 Pokud mezi Smluvními stranami nedojde k uzavření Smlouvy za individuálně sjednaných podmínek, Kupující si může zvolit některý ze způsobů platby kupní ceny za zboží, který je specifikován v Internetovém obchodě.

3.3 Přijetí platby Kupujícího potvrdí Prodávající Kupujícímu e-mailem.

3.4 Fakturu doručí Prodávající Kupujícímu e-mailem nejpozději po doručení zboží, s čímž Kupující objednáním zboží souhlasí.

4. Dodací podmínky

4.1 Informace o dostupnosti zboží a předpokládané době doručení je uvedena na příslušné produktové stránce v Internetovém obchodě u popisu zboží.

4.2 Prodávající je povinen dodat Kupujícímu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy, pokud se Smluvní strany nedohodnou jinak. Takovou jinou dohodou je například i informace o delší lhůtě dostupnosti zboží a o prodloužené předpokládané době doručení, zveřejněná v Internetovém obchodě, s čímž Kupující při objednání zboží souhlasí. Pokud Prodávající nesplní svůj závazek dodat zboží ve lhůtě podle první věty a nedodá zboží ani v dodatečné přiměřené lhůtě, pokud ji Kupujícímu poskytne, má Kupující právo od Smlouvy odstoupit.

4.3 Zboží bude doručeno způsobem, který si Kupující zvolil v Objednávce nebo na jakém se Smluvní strany dohodly při uzavírání Smlouvy. O předpokládané době doručení zboží bude Kupujícího informovat Prodávající, případně kurýr.

4.4 Objednané zboží je Kupující povinen převzít. Převzetí zboží potvrdí Kupující písemně na dodacím dokladu, pokud to bude kurýr vyžadovat. Při převzetí je Kupující povinen stav zásilky a neporušenost obalu řádně zkontrolovat a v případě jakýchkoliv vad tyto bezodkladně oznámit kurýrovi a Prodávajícímu.

4.5 Pokud je zásilka neúplná nebo poškozená, je Kupující – Spotřebitel oprávněn a Kupující – Podnikatel povinen zásilku nepřevzít. Pokud takovou zásilku Kupující od kurýra převezme, zaniká jeho právo reklamovat zboží a jeho poškození nebo neúplnost u Prodávajícího a je povinen obrátit se se svými reklamačními nároky na dopravce. Kupující je povinen poškození popsat a označit v předávacím protokolu nebo záznamu o poškození přepravovaného zboží. Zároveň je v každém případě Kupující povinen bez zbytečného odkladu, vždy nejpozději do 24 hodin, oznámit tuto skutečnost Prodávajícímu a zaslat mu fotografie poškozeného zboží prostřednictvím dopisu na adresu Prodávajícího, e-mailu zaslaného na adresu zákaznického servisu Prodávajícího eshop@fitshaker.sk nebo formuláře dostupného pod následujícím odkazem: https://fitshaker.cz/kontaktujte-nas.

4.6 Pokud je Kupujícímu zřejmé, že zásilka je neúplná nebo poškozená v důsledku nešetrné dopravy dopravcem, je povinen zásilku nepřevzít. V případě, že Kupující převezme takto poškozenou a/nebo neúplnou zásilku, zaniká právo Kupujícího uplatnit si případné reklamační nároky vůči Prodávajícímu. Příslušné nároky Kupujícího vůči dopravci tímto zůstávají nedotčeny a Kupující si může uplatnit svoje reklamační nároky z takového vadného plnění vůči dopravci.

4.7 Jinak podpisem dodacího listu Kupující potvrzuje, že zásilka zboží splnila všechny podmínky a náležitosti dodání. V případě dodatečných reklamací ohledně doručení poškozeného nebo nekompletního zboží nebo obalu je možné takovou zásilku u Prodávajícího reklamovat, pokud Kupující prokáže, že zboží mělo reklamované vady už v době převzetí zásilky od kurýra.

4.8 Pokud nebude mezi Smluvními stranami sjednáno jinak, bude zboží Kupujícímu doručeno ve většině případů do 1–5 pracovních dnů ode dne potvrzení Objednávky Prodávajícím.

4.9 O odeslání zboží Prodávající informuje Kupujícího e-mailem.

4.10 Prodávající zboží doručuje na území těch zemí, které jsou uvedeny na podstránce Internetového obchodu, v níž Kupující vyplňuje adresu pro doručení objednaného zboží.

4.11 Převzetím zboží Kupujícím přechází na Kupujícího vlastnické právo k zakoupenému zboží. V případě Kupujícího – Spotřebitele se zboží považuje za převzaté okamžikem, kdy Kupující – Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba, s výjimkou dopravce, převezme všechny části zboží podle Objednávky, nebo, pokud se Kupujícím – Spotřebitelům (a) objednaná zboží v jedné Objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, nebo, pokud se Kupujícímu – Spotřebiteli (b) dodává zboží sestávající z více částí nebo kusů, okamžikem převzetí poslední části nebo posledního kusu, nebo, pokud se Kupujícímu – Spotřebiteli (c) zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží. V případě, že Kupujícímu – Podnikateli bude Objednávka doručována prostřednictvím dopravce, Kupující – Podnikatel nabývá vlastnického práva k přepravovanému zboží, když získá oprávnění nakládat se zásilkou, to znamená odevzdáním zboží Prodávajícím prvnímu dopravci k přepravě, a odevzdáním k přepravě zároveň přechází na Kupujícího – Podnikatele i riziko ztráty nebo poškození zboží během jeho přepravy. Vlastnické právo k zakoupenému zboží však nikdy nepřechází na Kupujícího dřív, než bude zaplacena celá kupní cena zboží.

5. Právo na odstoupení od Smlouvy a důsledky odstoupení od Smlouvy

5.1 Níže uvedené podmínky podle bodu 5.1, 5.2 a 5.3 se vztahují jen na Kupujícího – Spotřebitele. Svou povahou se obdobná práva a povinnosti Kupujícího – Podnikatele upravují příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku Slovenské republiky.

5.2 Kupující – Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 45 dnů. Lhůta na odstoupení od Smlouvy uplyne po 45 dnech ode dne, kdy Kupující nebo jím určená osoba kromě dopravce převezme zboží.

5.3 Při uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí Kupující informovat Prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od Smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adresu: Shipmall s.r.o., (Fitshaker s.r.o.), areál Prologis - Gate 1, Diaľničná cesta 2, 903 01 Senec. Pro tento účel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který mu Prodávající odevzdal nebo zaslal, jeho použití však není povinné. Vzorový formulář tvoří přílohu těchto VOP.

5.4 Lhůta pro odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Kupující zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy předtím, než uplyne lhůta na odstoupení od Smlouvy.

5.5 Po odstoupení od Smlouvy se Kupujícímu doporučuje postupovat následovně:

(i) zabalit zboží do původního obalu nebo do takového obalu, který zabrání jeho poškození nebo navlhnutí během přepravy, v úplném stavu včetně veškerého příslušenství, které bylo dodáno společně se zbožím (v případě oblečení se štítky na oblečení); zboží musí být v nepoškozeném stavu, nesmí být znečištěno ani žádným jiným způsobem znehodnoceno;

(ii) vyplnit formulář, který tvoří přílohu těchto VOP, a tento přiložit do balíčku k zabalenému zboží;

(iii) zabalený balíček odnést na jedno z podacích míst pro odesílatele společnosti Zásilkovna s.r.o. (seznam podacích míst pro odesílatele je dostupný na https://www.zasilkovna.cz/pobocky);

(iv) nadiktovat obsluze podacího místa společnosti Zásilkovna s.r.o. 8místný vratkový kód e-shopu Prodávajícího, který Kupující může získat po kontaktování zákaznického servisu Prodávajícího;

(v) uschovat si číslo zásilky, které obdrží od obsluhy podacího místa společnosti Zásilkovna s.r.o.

5.6 Po odstoupení od Smlouvy vrátí Prodávající Kupujícímu všechny platby, které uhradil v souvislosti s uzavřením Smlouvy, včetně nákladů na doručení zboží ke Kupujícímu. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud si Kupující vybral jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který Prodávající nabízí. Platby budou vráceny nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bude Prodávajícímu doručeno oznámení Kupujícího o odstoupení od Smlouvy. Úhrada bude uskutečněna stejným způsobem, jaký Kupující použil při platbě, pokud Kupující výslovně nesouhlasil s jiným způsobem úhrady, a to bez účtování jakýchkoliv dalších poplatků.

5.7 S vrácením platby může Prodávající čekat do vrácení zboží zpět na adresu nebo do prokázání, že Kupující zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dřív.

5.8 Kupující bere na vědomí, že nelze odstoupit od Smlouvy nebo její části v případě § 19 odst. 1 Zákona o ochraně spotřebitele, jejíž předmětem je:

(i) dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru,

(ii) dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,

(iii) dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl ochranný obal po dodání porušen,

(iv) dodání zboží, které může být vzhledem ke svojí povaze po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,

(v) dodání periodického tisku kromě jeho dodávání na základě smlouvy o předplatném,

(vi) dodání digitálního obsahu, který Prodávajíci dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud (i) dodávání digitálního obsahu začalo a (ii) Kupující – Spotřebitel udělil výslovný souhlas se začátkem dodávání digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od Smlouvy zahájením dodávání digitálního obsahu, a Prodávající poskytl Kupujícímu – Spotřebiteli potvrzení podle § 17 odst. 12 písm. b) nebo odst. 13 písm. b) Zákona o ochraně spotřebitele, pokud je podle Smlouvy Kupující – Spotřebitel povinen zaplatit cenu.

5.9 Kupující je povinen zboží zaslat zpět, přinést na Prodávajícím určenou adresu nebo odevzdat k přepravě nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy.

5.10 V případě, že z důvodu neodůvodněného nepřevzetí řádně doručovaného zboží Kupujícím dojde k vrácení doručovaného zboží zpět Prodávajícímu a Kupující bude požadovat od Prodávajícího opakované doručení tohoto zboží, jakékoliv vícenáklady na takové opakované doručení, které takto vzniknou Prodávajícímu, nese Kupující.

6. Odpovědnost za vady

6.1 Prodávající zodpovídá Kupujícímu za to, že jím zakoupené zboží je v souladu s dohodnutými požadavky (§ 616 Občanského zákoníku) a všeobecnými požadavky (§ 617 Občanského zákoníku). To například znamená, že zodpovídá za to, že zboží má jakost a užitné vlastnosti požadované Smlouvou, popisované jím nebo výrobcem nebo očekávané na základě reklamy zboží, případně obvyklé pro danou věc. Dále Prodávající zodpovídá za to, že zboží odpovídá požadavkům právních předpisů, je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který k použití věci uvádí nebo ke kterému se věc obvykle používá. Prodané zboží má vady, pokud není v souladu s výše uvedenými požadavky nebo pokud jeho používání znemožňují nebo omezují práva třetí osoby, včetně práv duševního vlastnictví.

6.2 Prodávající zodpovídá za jakoukoliv vadu, která má prodané zboží v době jeho dodání a která se projeví do dvou let od dodání, u použité věci je lhůta odpovědnosti Prodávajícího jeden rok od dodání s výjimkami stanovenými příslušnými právními předpisy. Pokud je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném uvedena doba použití, neskončí záruční lhůta před uplynutím této doby. Pokud je však na zboží uvedeno datum spotřeby, v takovém případě záruční lhůta trvá pouze do data spotřeby.

6.3 Kupující může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady, pouze pokud vytkl vadu do dvou měsíců od jejího zjištění, nejpozději do uplynutí záruční lhůty. Záruční lhůta začíná plynout okamžikem, kdy Kupující převzal zboží. Reklamaci je Kupující oprávněn uplatnit zasláním reklamovaného zboží na adresu Prodávajícího. Ještě před zasláním reklamovaného zboží a zahájením reklamačního řízení Prodávající doporučuje, aby mu Kupující e-mailem zaslal fotografii reklamovaného zboží, a to za účelem neformálního posouzení stavu zboží a získání nezávazné informace o případném dalším postupu a výsledku reklamačního řízení. Při reklamaci je Kupující povinen prokázat původ zboží, např. fakturou, záručním listem, pokud byl ke zboží přiložen, případně jiným prokazatelným způsobem. Zároveň je Kupující povinen popsat, jak se vada projevuje.

6.4 Pokud Prodávající odpovídá za vadu prodaného zboží, Kupující má vůči němu právo na odstranění vady opravou nebo výměnou (§ 623 Občanského zákoníku), právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od Smlouvy (§ 624 Občanského zákoníku).

6.5 Prodávající poskytne Kupujícímu písemné potvrzení o vytknutí vady bezodkladně po vytknutí vady. Prodávající v potvrzení o vytknutí vady uvede lhůtu, během níž vadu v souladu s § 507 odst. 1 Občanského zákoníku odstraní. Lhůta oznámená podle předcházející věty nesmí být delší než 30 dnů ode dne vytknutí vady, pokud není delší lhůta odůvodněna objektivním důvodem, který Prodávající nemůže ovlivnit.

6.6 Pokud Prodávající odmítne odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně oznámí Kupujícímu. Pokud Kupující znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže odpovědnost Prodávajícího za vadu, může vytknout vadu opakovaně a Prodávající nemůže odpovědnost za vadu odmítnout; na opakované vytknutí vady se § 621 odst. 3 Občanského zákoníku nevztahuje. Na náklady Kupujícího, spojené se znaleckým posudkem a odborným stanoviskem, se vztahuje § 509 odst. 2 Občanského zákoníku.

6.7 Kupující má právo vybrat si odstranění vady výměnou věci nebo opravou věci. Kupující si nemůže vybrat způsob odstranění vady, který není možný nebo který by v porovnání s druhým způsobem odstranění vady způsobil Prodávajícímu nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, zejména na hodnotu, kterou by měla věc bez vady, na závažnost vady a na skutečnost, kdy by druhý způsob odstranění vady způsobil Kupujícímu značné potíže. Prodávající může odmítnout odstranění vady, pokud oprava ani výměna nejsou možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti.

6.8 Prodávající opraví nebo vymění věc v přiměřené lhůtě (§ 507 odst. 1 Občanského zákoníku) poté, co Kupující vytkl vadu, bezplatně, na vlastní náklady a bez způsobení závažných potíží Kupujícímu s ohledem na povahu věci a účel, za jakým Kupující věc požadoval. Za účelem opravy nebo výměny Kupující odevzdá nebo zpřístupní věc Prodávajícímu nebo osobě podle §622 odst. 5 Občanského zákoníku. Náklady převzetí věci nese Prodávající. Prodávající dodá opravenou věc nebo náhradní věc Kupujícímu na vlastní náklady stejným nebo podobným způsobem, jakým mu Kupující vadnou věc dodal, pokud se Smluvní strany nedohodnou jinak.

6.9 Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým používáním nebo na vady, které vznikly neodbornou manipulací nebo užíváním zboží.

6.10 Do záruční lhůty se nepočítá doba od uplatnění práva vyplývajícího z odpovědnosti za vady až do doby, kdy byl Kupující povinen zboží převzít. Prodávající zodpovídá za vady náhradní věci podle § 619 Občanského zákoníku.

6.11 Společně se zbožím může být dodán i záruční list. Pokud nebude dodán, nahrazuje ho faktura.

6.12 Prodávající neposkytuje poprodejní servis.

6.13 Práva z odpovědnosti za vady jsou podrobně upravena v § 615 až § 621 Občanského zákoníku.

7. Práva duševního vlastnictví

7.1 Webová stránka a Internetový obchod Prodávajícího, jakož i všechny informace a materiály v nich publikované, můžou být chráněny autorským právem. Názvy a označení, zejména zboží a služeb, můžou být ochrannými známkami jejich vlastníků. Kopírovat a šířit informace publikované na webové stránce Prodávajícího lze pouze s jeho předchozím souhlasem. Neoprávněný zásah do takových práv duševního vlastnictví může být považován za trestný čin.

8. Ochrana osobních údajů

8.1 Pro informace o tom, jak Prodávající zpracovává osobní údaje návštěvníků Internetového obchodu a jak používá cookies, se návštěvníci Internetového obchodu můžou obeznámit se Zásadami zpracování osobních údajů a Zásadami používání cookies Prodávajícího.

9. Alternativní řešení spotřebitelských sporů

9.1 Níže uvedené podmínky podle tohoto článku 9 se vztahují jen na Kupujícího – Spotřebitele. Svou povahou obdobná práva a povinnosti Kupujícího – Podnikatele se upravují příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Zb. Obchodní zákoník.

9.2 Pokud mezi Prodávajícím a Kupujícím vznikne spor z uplatnění práv z odpovědnosti za vady nebo pokud se Kupující domnívá, že Prodávající porušil jiná práva Kupujícího, má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu.

9.3 Pokud Prodávající na žádost Kupujícího o nápravu odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů od jejího odeslání, má Kupující podle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů právo podat za účelem ochrany svých spotřebitelských práv návrh na zahájení alternativního řešení sporu u subjektu alternativního řešení sporů. Možnost Kupujícího obrátit se na soud tím zůstává nedotčena.

9.4 Alternativní řešení spotřebitelského sporu začíná návrhem Kupujícího. Návrh musí obsahovat zákonem předepsané náležitosti a může se podat písemně v listinné podobě, elektronické podobě nebo ústně do zápisu. K podání návrhu může Kupující využít formulář, který je dostupný na webovém sídle subjektu alternativního řešení sporů. Subjekt alternativního řešení sporů je povinen postupovat nezávisle, nestranně, s náležitou odbornou péčí, s cílem urovnání sporu a přihlížet přitom k ochraně práv a oprávněných zájmů stran sporu. Pokud mají strany sporu zájem o smířlivé vyřešení sporu, subjekt alternativního řešení sporů vypracuje návrh dohody o vyřešení sporu. Uzavřená dohoda je závazná. Pokud mezi stranami sporu nedojde k uzavření dohody o vyřešení sporu a subjekt alternativního řešení sporu dospěje k závěru, že Prodávající porušil práva Kupujícího, ukončí alternativní řešení sporu vydáním nezávazného odůvodněného stanoviska. Subjekt alternativního řešení sporů návrh odloží, pokud není zřejmé, že Prodávající porušil práva Kupujícího. Alternativní řešení sporu je bezúplatné. Subjekt alternativního řešení sporů však může od Kupujícího požadovat poplatek maximálně 5 € včetně DPH.

9.5 Subjekty alternativního řešení sporů jsou Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiné subjekty zapsané do seznamu subjektů alternativního řešení sporů, který vede Ministerstvo hospodářství SR (www.mhsr.sk). V případě přeshraničního sporu má Kupující rovněž právo obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum (www.esc-sr.sk), které mu poskytne adresu pro doručování, elektronickou adresu nebo telefonický kontakt na subjekt alternativního řešení sporů, který je příslušný k řešení jeho sporu. Kupující má také právo na alternativní řešení případného sporu prostřednictvím evropské platformy řešení sporů online (ec.europa.eu/consumers/odr/main/).

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem Slovenské republiky. Pokud vztah obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, řídí se slovenským právem. Tímto nejsou dotčena spotřebitelská práva vyplývající ze všeobecně závazných právních předpisů.

10.2 Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím prostředků dálkové komunikace a lze ji uzavřít v českém jazyce.

10.3 Pokud je nebo se stane kterékoliv ustanovení Smlouvy neplatné, není tím dotčena platnost ostatních ustanovení Smlouvy.

10.4 V případě jakýchkoliv otázek, stížností, podnětů nebo žádostí o nápravu se Kupující může kdykoliv obrátit na Prodávajícího, například e-mailem nebo prostřednictvím formuláře dostupného pod následujícím odkazem: https://fitshaker.cz/kontaktujte-nas nebo na telefonním čísle +421 940 602 051.

10.5 Orgánem dozoru v oblasti živnostenského podnikání je Odbor živnostenského podnikání, Okresní úřad Nitra, Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra, Slovenská republika (https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=1&odbor=3, +421 376 549 750, 751, 752). Orgánem dozoru v oblasti ochrany osobních údajů je Úřad na ochranu osobních údajů Slovenské republiky se sídlem Hraničná 12, 820 07 Bratislava (www.dataprotection.gov.sk, statny.dozor@pdp.gov.sk, +421 232 313 214). Orgánem dozoru v oblasti ochrany spotřebitele je Slovenská obchodní inspekce se sídlem Prievozská 32, 827 99 Bratislava (www.soi.sk, ba@soi.sk, +421 258 272 172).

10.6 Znění VOP může Prodávající kdykoliv jednostranně měnit a doplňovat. Nové VOP nabydou účinnosti dnem jejich zveřejnění v Internetovém obchodě a ruší se tím dosud platné VOP. Tímto ustanovením nejsou dotčena vaše práva a povinnosti, které vznikly před účinností nových VOP.

10.7 Vzhledem ke způsobu uzavírání Smlouvy nebude Smlouva u Prodávajícího samostatně uložena a dostupná na požádání. VOP budou kdykoliv dostupné v Internetovém obchodě.

Tato verze VOP je platná od 5. 5. 2025.