Nejčastější dotazy - Restart po létě
Jak si nastavím, aby se mi cvičení z programu Restart výzva přidala do kalendáře v mém účtu na Fitshakeru?
Zapomněla jsem heslo ke svému Fitshaker účtu. Jak si nastavím nové?
Mohu začít výzvu později?
Nepřišel mi důležitý úvodní e-mail a zprávy od vás mi nechodí denně. Co s tím?
Kde najdu svůj kalendář cvičení?
Seká se mi nebo mi nefunguje video. Co mám dělat?
Zhlédla nebo odcvičila jsem video, ale neoznačilo se mi v kalendáři jako odcvičené (tj. zelenou barvou).
Co když si chci zacvičit i video z jiného programu než z výzvy?
Co když mám daný den chuť na jiné cvičení?
Jaké možnosti úhrady PREMIUM členství mám?
Nevyhovují mi automatické měsíční platby. Jaké jsou další možnosti?
Aktivovala jsem si PREMIUM členství dřív, než začíná výzva. Co dělat do výzvy?
Čekám miminko, je výzva pro mě?
Mám zdravotní problémy (s páteří, pooperační stav atd.), je výzva pro mě?
Můžou se do výzvy zapojit i muži?
Co když jsem onemocněla a několik dní nemůžu cvičit?
Co když při videích z Fitshakeru cvičím i ve fitku nebo jinde?
Jak se zapojím do soutěže o ceny?
Mám větší nadváhu. Je výzva vhodná i pro mě?
Nechci se zapojit do soutěže, jen si cvičit sama pro sebe. Můžu?
Jak můžu cvičit s Fitshakerem?
Kde najdu jídelníček a e-booky pro inspiraci ve stravování?
Máš na nás ještě nějaké otázky, které jsme nezodpověděli výše? Neváhej nám napsat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.😉