Gratulujeme! Máš už odcvičeno!

Video jsme ti právě připsali do tvého kalendáře

Chceš si zacvičit toto video?

Aktivuj si členství a získej tak přístup k videím a mnoho dalšího...

Délka videa
1:30:00
Obtížnost
Náučné video
Hodnotení videa
4.9
Instruktor
Ivana Maheľová (Eľková)
Ivana Maheľová (Eľková)NOVOROČNÍ VÝZVA 2019

NOVOROČNÍ VÝZVA 2023 - ŽIVÝ WEBINÁŘ: Vy se ptáte, výživová poradkyně Ivka odpovídá.

Informace o cvičení

Přejeme vám krásný den a vítáme vás v dalším z našich stravovacích webinářů, kterým Vás bude provázet výživová poradkyně Ivka Maheľová.

Ivku můžete znát ze stravovacích videí z probíhající Novoroční výzvy 2023 a v tomto webináři bude odpovídat na vaše otázky ohledně stravy, hubnutí a zdravého jídelníčku.

  1. Kdy jíst ovoce, dopoledne, nebo odpoledne? Můžu si dát víc druhů ovoce, nebo je raději rozdělit?
  2. Kolik ovoce a zeleniny sníst denně?
  3. Jak opeču mražené ovoce na pánvi? Neudělá se z toho kaše?
  4. Nemám v oblibě čerstvé ovoce a ráda bych použila i mražené nebo zavařené. Obsahuje i toto ovoce vitamíny?
  5. Je v pořádku, pokud jím jen 3 druhy zeleniny a žádné ovoce?
  6. Jak připravit chutně brokolici a květák, aby nebyly bez chuti?
  7. Je v pořádku jíst denně nějaký masový výrobek? Každé ráno jím chleba se šunkou.
  8. Zajímá mě informace o soli v masových výrobcích. Kolik gramů soli na 100 g je ještě v pořádku?
  9. Můžu jíst aspoň jeden koupený proteinový výrobek denně? Jím je vždy, když mám chuť na sladké, protože mají málo kcal.
  10. Jaký je Tvůj názor na ryby? Ryby z velkochovů nejsou doporučené z důvodu antibiotik apod. Je tedy lepší ryby nejíst, než je jíst z norských chovů?
  11. Já bych se chtěla zeptat, jestli je v pohodě jíst 1–2x týdně konzervu rybiček – sardinky nebo tuňáka.
  12. Jaký je Tvůj názor na konzervu – tresčí játra. Je vhodné je konzumovat, když se člověk snaží zdravě stravovat nebo hubnout?
  13. Je v pořádku jíst bílý řecký jogurt s 10 % tuku v procesu hubnutí?
  14. Když si vyrábím domácí jogurt, kefír, Lučinu a peču svoje pečivo, můžu to jíst i při hubnutí?
  15. Pokud nechci zhubnout, ale jen se zdravě stravovat, je i tak vhodné upřednostňovat nízkotučné mléčné výrobky, nebo jsou v pořádku i plnotučné?
  16. Můžu jíst luštěniny každý den? Jsem vegetariánka a funguju zejména na zelenině a tofu.
  17. Jak mám připravit tofu, aby bylo chutné? Jsem vegetariánka a čisté mi nechutná.
  18. Jaký je Tvůj názor na alternativy cukru (xylitol, erythritol)? Je vhodné, aby to konzumovaly i děti, např. v dezertech?
  19. Čím v receptech nahradit houby, které v některých receptech tvoří jednu ze základních složek?
  20. Téměř každý den jím přesně to stejné, protože mi to vyhovuje, je to v pořádku? Můžu i tak hubnout?
  21. Stravuju se podle jídelníčků z Fitshakeru a cítím se slabá a hladová. Cvičím každý den a dodržuju 15 000 kroků. Mám velkou nadváhu. Co dělám špatně?
  22. Od začátku výzvy držím přerušované hladovění a ještě jsem nezhubla ani gram. Proč?
  23. Jsem po menopauze, jsou nějaké rady pro ženy v menopauze?
  24. Musím odcvičit každé video, když chci zhubnout, nebo stačí upravit stravu?
  25. Můžu jíst sacharidy i večer? Například rizoto nebo ovesnou kaši, jsou to vhodná jídla na večeři?
  26. Neumím dodržet pitný režim, vypiju maximálně litr vody denně, jak mám vypít víc?
  27. Zhubla jsem už 10 kg a do cíle mi zbývá 1 kg. Jak ho zhubnout?
  28. Vypočítala jsem si, že mám přijmout 2900 kcal denně, ale přijde mi to moc a neblížím se k tak vysokému číslu. Jím 3x denně.
  29. Jak zvládat a eliminovat emoční jedení?
  30. Jak napravit můj vztah s jídlem? Neumím si ho vychutnat, jím s odporem, a i to jen 1x denně, až když mi je špatně z hladu. Někdy mám naopak dny, kdy bych snědla všechno.
  31. Jak si správně zvolit porci jídla? Dá se aspoň orientačně něčeho chytit?
  32. Pomáhá víc při hubnutí teplá, nebo studená voda? Zlepšuje teplá voda trávení?
  33. Jaký máš názor na veganské proteiny a tyčinky? Např. ty od esty.sk 
  34. Na co se dívat při výběru kvalitního rostlinného mléka? 
  35. Je nutné přidat na zeleninu olej, když ji jím např. se šunkou nebo pomazánkou, kt. už obsahují tuk?
  36.  Co bys poradila ženám, které bojují s nadváhou a mají sníženou funkci štítné žlázy? 
  37. Jaký je Tvůj názor na rostlinné pomazánky (Lunter, Lidl)? Jsou vhodné při redukci? Děkuji.
  38. Jak je to s moukou? Která je vhodná při hubnutí? 
  39. Jaký je Tvůj názor na 1x týdenní očistný půst?
  40. Co si myslíš o dělené stravě? 
  41. Je v pořádku být v kalorickém deficitu i rok, pokud mi hubnutí trvá déle? 
  42. Nechci hubnout, ale formovat. Na co je potřeba dát pozor při stravovaní? Na příjem bílkovin?
  43. Kolik kcal je ideální navýšit v těhotenství?
  44. Jak dlouho doporučuješ být v kalorickém deficitu/udržovačce? Po jaké době je střídat?
  45. Kalorické tabulky na Fitshakeru uvádějí jiný poměr makroživin než appka - Kalorické tabulky. Čím se řídit? Děkuji
  46. Získám z bezlaktózových výrobků všechny potřebné živiny v porovnání s běžným tvarohem či sýrem? 
  47. Může pokles železa v krvi souviset i s intenzivním cvičením? (2 hodiny denně)?

Věříme, že se opět dozvíte něco nového a inspirativního, co vás ovlivní na vaší cestě za zdravějším a krásnějším JÁ. :-)

Pomůcky

Bez pomůcek

Instruktor

Ivana Maheľová (Eľková)
Ivana Maheľová (Eľková)NOVOROČNÍ VÝZVA 2019
Výživa a pomoc lidem s nadváhou je mojí profesí už 6 let, ale v první řadě je práce s lidmi, kteří chtějí změnit svůj životní styl, mojí největší vášní. Před 12 lety jsem sama měla nadváhu. V té době nebylo k dispozici tolik informací a zdrojů jako v současnosti, proto jsem musela svoji hmotnost redukovat samovolně, a proto jsem začala studovat, zkoušet a vzdělávat se. Mnohokrát jsem zažila v hubnutí úspěch, ale i hodně pádů a zklamání. Vím, jaké to je, když se člověk ve svém těle necítí dobře, zažila jsem jojo efekty, ale zároveň i úžasný pocit, když naplníš svůj cíl. Během těchto let jsem s menšími přestávkami zjistila, jak váhu zredukovat natrvalo a udržet si optimální hmotnost tak, abys z jídla měla radost a nemusela si odpírat všechno, co máš ráda. V roce 2012 jsem se rozhodla stát se certifikovaným nutričním poradcem a věnovat se výživě naplno a profesionálně. Je to to nejkrásnější a nejlepší rozhodnutí, jaké jsem mohla učinit. Vyvinula jsem individuální výživový koncept www.jedalnicky.sk, který dodnes pomohl stovkám žen, mužů a adolescentů zredukovat jejich hmotnost, naučit se správně stravovat a trvale změnit životní styl. Mojí prioritou je odborné vypracovávání individuálních stravovacích plánů výhradně z dostupných potravin, individuální přístup ke každé klientce a neomezená podpora. Je to moje poslání a životní cesta. Jsem hrdá na každou proměnu, každou ženu, která se rozhodne změnit svůj životní styl, protože právě rozhodnutí a přesvědčení je to nejdůležitější. Miluji svoji práci a dělám všechno pro to, abych pomohla změnit pohled na stravování co největšímu počtu lidí. 6letá praxe v profesionálním sestavování individuálních stravovacích plánů zatím více než 1200 úspěšných redukcí hmotnosti různých typů klientů pomoc při poruchách příjmu potravy i extrémní obezitě certifikát nutričního specialisty přednášková činnost zakladatelka online konceptu www.jedalnicky.sk autorka knihy „To najlepšie pre tvoje supertelo“ Kontakt: Facebook: Do formy zdravou výživou WEB:  www.jedalnicky.sk
Přečíst více

Má poznámka

Vyber si své členství

Členství si můžeš zrušit kdykoli stisknutím tlačítka Ukončit členství. Navíc máš u nás 100% garanci vrácení peněz, pokud nebudeš spokojena.

Free

0,00 Kč / měsíc
  • Živé přenosy bez archivu

Vybrat Free

Premium

249.00 Kč / měsíc
  • Více než 1 100 cvičebních videí

  • Více než 150 naučných videí o stravě

  • Archiv videí z živých přenosů

  • Slevové kódy do Fitshaker e-shopu

  • Dárek v části Ke stažení

  • Notifikace motivující ke cvičení

  • Statistiky cvičení a přehledný kalendář

Vybrat Premium

VIP

Uváděcí cena
599.00 Kč / měsíc
  • Plný obsah PREMIUM členství

  • Jídelníčky na míru od Michala Páleníka

  • Rozšíření jídelníčku o 10 receptů každý měsíc

  • Zodpovězení otázek o zdravé stravě e-mailem

Vybrat VIP