Všechny
Recepty
Stravování
Zdraví
Všeobecné
Cvičení
Hubnutí
Fitshaker podcasty
Proměny
Seberozvoj a motivace
Pro fit maminky
Fit pobyty a dovolené
Myslíme ekologicky!
Těhotenství

Marina (-1 kg): „Každá změna je dobrá a věřím, že i ty „číselné“ se za chvilku přidají“

cvicenia na doma

Marině sice neubyla čísla na váze, ale přesto pocítila pozitivní účinky cvičení. Zjisti, co se u ní změnilo.

Marino, musíme hned na začátku rozhovoru přejít k vaší proměně. Protože u vás nešlo o váhový úbytek, ale proměna je i tak na první pohled viditelná, což je skvělé. Proto stále opakujeme, že důležité je měřit se a fotit se a až na posledním místě se vážit.

Jaké to bylo pro vás, když váha neklesá, ale ten krásný rozdíl jste uviděla až na fotce? 😊

Bylo to určitě demotivující, hlavně když většina holek ve skupině sdílela krásné výsledky, ať už úbytek váhy, nebo centimetrů. Ale výzva je výzva, a tak jsem ji „musela“ dokončit, i když se mi zdálo, že žádný výsledek nebyl. Postupně, hlavně ten druhý měsíc, jsem si na sobě všímala více změn – i když to nebyla váha, ale měla jsem víc energie, zvládala jsem víc cvičení (při tom, že mám celkem aktivní životní styl), měla jsem lepší náladu a fakt jsem se těšila na každé další cvičení. Toto pro mě byla hlavní proměna. A protože úkolem na konci byla fotka – tak jsem se šla vyfotit – a nevěřila jsem vlastním očím. Udělala jsem víc fotek, protože se mi stále zdálo, že je to jen náhoda. Nebyla! Opravdu ta změna je a je viditelná!

online trenink
cviceni pro zeny

Jak se vám líbila výzva, jak byla podle vás vyskládaná a bavily vás tréninky 😊.

Byla to moje první Fitshaker výzva a byla jsem velmi příjemně překvapená – tréninky byly perfektně sladěné, aby se procvičily všechny svalové partie během týdne a daly se zvládnout (skoro všechny) s běžnou kondičkou.

Jací trenéři patří mezi vaše nejoblíbenější, i když asi bude těžké vybrat jednoho nebo dva 😉.

I když nemám oblíbené – každý se mi líbil, nejvíc jsem si užívala těžší tréninky s Olinkou a Di, s Matějem Olejárem a Honzou.

Jak často jste cvičila? Odcvičila jste každé video výzvy, nebo jste některé i vynechala?

Odcvičila jsem všechna, a když jsem občas vynechala (pravidelně 2–3 dny v měsíci), přidala jsem si zmeškana, když jsem byla fit. I měsíční výzvy jsem s radostí zvládla, zabíraly minimální čas, ale zato jsem měla nádherný pocit, že mám něco Done!

cviceni pro zeny
trenink na doma

Líbila se vám i stravovací a motivační videa, která se ve výzvě nacházela? 😊

Upřímně – dívala jsem se na ně/poslouchala jsem je minimálně, motivaci jsem měla velmi silnou. Využila jsem ale tyto dny na klidnější tréninky, strečink nebo jógu.

Na závěr, co byste vzkázala ženám, které též nepozorují žádný váhový úbytek a demotivuje je to? Jak se udržet motivovaná? 🤗

Podle mě hlavně – všímat si změny na sobě během výzvy. I když to nejsou centimetry nebo kila – změny určitě jsou: ať už nálada, vytrvalost, nebo jen snadněji doběhnu autobus. Každá změna je dobrá a věřím, že i ty „číselné“ se za chvilku přidají (nebo ubydou)!

Pokud není tvým cílem vyloženě hubnutí, máme pro tebe stovky skvělých videí určených právě k formování postavy. Vyber si svůj program a vytvaruj si břiško, stehna nebo paže podle svých představ! A nezapomeň se vyfotit (před a po) - možná také nebudeš věřit vlastním očím, až se podíváš do zrcadla 😉.

cviceni na doma
Fotka autora
Veronika Kašická
Redaktorka ve Fitshakeru

Úsměv na tváři, vařečka v ruce a stále nové nápady. Tak nějak bych se charakterizovala. Baví mě vymýšlet nové zdravé a hlavně bezlepkové recepty, na kterých si pochutná skutečně každý. Toho, že jsem komunikativní a ráda si povídám s lidmi, si můžete všimnout v rozhovorech, které pravidelně přibývají na našem blogu. Proto, jestli ti chybí motivace, rychle si nějaký přečti.

Kategorie

Líbí se ti náš článek? Sdílej ho na sociálních sítích.