Všechny
Recepty
Stravování
Zdraví
Všeobecné
Cvičení
Hubnutí
Fitshaker podcasty
Proměny
Seberozvoj a motivace
Pro fit maminky
Fit pobyty a dovolené
Myslíme ekologicky!
Těhotenství

Zuzanka (–9 kg): „Důležitá je pravidelnost. Nepřestávat cvičit ani po skončení výzvy.“

cvičení doma

Zuzanka se řídí tím, že pravidelnost při cvičení je důležitá, a že když se stane součástí tvého života, máš vyhráno. 😊

Zuzko, když se řekne slovo Fitshaker, co tě napadne jako první? 😊

Ahoj, při slově Fitshaker mě hned jako první napadne slovo transformace, a to nejen na fyzické úrovni. 😊 Určitě mi dají zapravdu i ostatní děvčata, která cvičí s Fitshakerem už delší dobu, že se nezměnila jen jejich postava, ale i jejich myšlení.

cvičení doma s vlastní vahou

Tvoje proměna je opravdu krásná a už teď víme, že ženy bude zajímat právě tvoje bříško. 😊 Povíš nám, co speciálně jsi na tuhle partii cvičila? Držela ses pouze tréninků ve výzvě, nebo sis přidávala navíc cvičení na břicho? 😊

Moc děkuju.

Ano, většinou se držím kalendáře ve výzvě a když mi to čas dovolí, přidávám si navíc bonusová cvičení. Speciálně na břicho se ale nezaměřuji, i když ho cvičím velmi ráda.

Vždy však cvičím s pomůckami, i když se při tréninku nepoužívají.

nejlepší aplikace na cvičení doma

Cvičení a zdravý životní styl není záležitostí na pár dní, proto nás zajímá, s jakým programem nebo cvičením jsi pokračovala, když skončila výzva? Jak sis udržela motivaci cvičit i po ní?

Po skončení výzvy jsem si nastavila Výzvu do plavek 2021.

Mě cvičení moc baví, stalo se jednoduše součástí mého života. Motivací byla určitě zlepšená kondička a samozřejmě i výsledky, které se časem ukážou.

A asi úplně nejvíc, že mám mnohem víc energie a cítím se úžasně. Upravená strava a cvičení dokážou zázraky. 😊

cvičení doma plán

Stravování. Téma, které zaujme každého. Jak se stravuješ? Řídíš se nějakým pravidlem, například 80 : 20 nebo něčím jiným? 😊

Výhodou v mém stravování je, že nejsem na sladké, takže cukr skoro vůbec nepřijímám.

Hodně mě baví připravovat zdravá jídla, zkoušet všelijaké novinky. Sezónně využívám ovoce a zeleninu, kterou si vypěstuju na svojí zahrádce.

A ano, občas si dopřeju i klobásku, brynzové halušky se slaninkou nebo nějakou klasiku. 😊 V takovém případě však uberu z porce nebo z přílohy a přidám si nějaký salát.

Nemám ráda pocit, že jsem z jídla unavená. Když jsem vloni kila shazovala, stravu jsem dodržovala na 95 procent. 😊

Velmi nás zajímá i pravidelnost. Jak sis vytvořila zvyk cvičit každý den? 😊

Důležitá je pravidelnost. Nepřestávat cvičit ani po skončení výzvy a ono to přijde samo.

Občas je třeba cvičení si naplánovat. Když vím, že o víkendu někam cestujeme, přidám si tréninky v týdnu.

Minulý rok jsem měla ještě dny, kdy se mi cvičit nechtělo. Občas jsem se do toho musela nutit. Ale přesně jsem věděla, jak se budu cítit po odcvičení. Tak jsem vytáhla podložku a šla jsem.

Teď už takové pocity neznám, vždy se na cvičko moc těším. Je to čas pro mě, kdy vypnu a na nic nemyslím.

kardio cvičení doma

Co bys poradila ženám, které od takových výsledků dělí ještě dlouhá cesta a myslí si, že to nikdy nezvládnou?

Vytrvat a hlavně nepřestat. Je třeba umět se občas i překonávat.

A řídit se mým oblíbeným heslem:

Všechno jde, když se chce! 😊
pomůcky na cvičení doma

Přidej se k nám i ty a pojď pracovat na svém cíli tak, jako to dělá i Zuzka.

cvičení na hubnutí
Fotka autora
Veronika Kašická
Redaktorka ve Fitshakeru

Úsměv na tváři, vařečka v ruce a stále nové nápady. Tak nějak bych se charakterizovala. Baví mě vymýšlet nové zdravé a hlavně bezlepkové recepty, na kterých si pochutná skutečně každý. Toho, že jsem komunikativní a ráda si povídám s lidmi, si můžete všimnout v rozhovorech, které pravidelně přibývají na našem blogu. Proto, jestli ti chybí motivace, rychle si nějaký přečti.

Kategorie

Líbí se ti náš článek? Sdílej ho na sociálních sítích.