Všechny
Recepty
Stravování
Zdraví
Všeobecné
Cvičení
Hubnutí
Proměny
Fitshaker podcasty
Seberozvoj a motivace
Pro fit maminky
Fit pobyty a dovolené
Myslíme ekologicky!
Těhotenství

Lenka (- 15 kg): „Chtěla jsem se cítit lépe, mít víc energie, být pozitivnější. A to všechno se podařilo.“

cviceni na doma

Lenka je důkazem toho, že když to nevyjde v jedné výzvě, tak se dá stále začít s další 😉.

Lenko, kdy, jak a proč jste se rozhodla začít cvičit s Fitshakerem 🙂?

Fitshaker jsem poprvé okusila v lednu 2023 s novoroční výzvou. Myslela jsem si, že jsem připravená trochu změnit své nastavení a udělat něco pro sebe. Ale mýlila jsem se. Toto nastavení mi vydrželo 2 týdny a po těchto dvou týdnech jsem to celá vzdala. Už jsem se k tomu nevrátila. Až v září 2023, když začala další výzva, a to Restart po létě, jsem si řekla, že do toho půjdu a dám do toho maximum, co budu moct. A tak to i bylo. Moje odhodlání bylo velké, i když začátky byly velice těžké. Bylo náročné nastavit si nějaký režim tak, abych to všechno při práci zvládala, ale na výmluvy nebyl prostor.

O to lepší pocit jsem z toho všeho samozřejmě měla, když jsem viděla nějaké pokroky, přestože ze začátku jen malé, ale přece nějaké. Po skončení výzvy Restart po létě jsem se už nemohla dočkat ledna, kdy začne další výzva, do které jsem se také zapojila. Důvodem toho všeho, proč jsem začala s Fitshakerem, bylo to, že už jsem se ve vlastním těle necítila dobře. Potřebovala jsem shodit pár kil, chtěla jsem se cítit lépe, mít víc energie, být pozitivnější. A to všechno se podařilo.

hubnuti
cviceni na doma

Když si porovnáte svoje pocity, které jste měla, když jste s Fitshakerem začínala a dnes, jak se cítíte? 😊 Máte lepší kondici, cítíte se lépe ve svém těle?

Začátky byly těžké. Já jsem neměla téměř žádnou kondici. Cvičení jsem si odcvičila všechna, ale vlastním tempem. Samozřejmě, pravidelným cvičením se kondice zlepšovala. V říjnu 2023 jsem k cvičení přidala i běh. Zkusila jsem to, vůbec to nešlo tak, jak jsem chtěla, ale nevzdávala jsem se a teď je běh mojí každodenní součástí. Přidala jsem i víc procházek, do práce jsem začala chodit pěšky a všechno šlo tak, jak mělo. Takže v mém novém těle a s mojí kondicí se cítím mnohem lépe.

Jaké změny nastaly? Můžete zmínit i váhový úbytek?

Já jsem si u sebe dlouho téměř žádné změny neuvědomovala. Změn si všimli lidé kolem mě, kteří mě na to upozorňovali. Bylo to příjemné poslouchat, ale nějak jsem si to neuvědomovala, že to tak opravdu je. Uvěřila jsem tomu doopravdy až tehdy, když jsem si chtěla obléct své oblíbené džíny, sukni, kraťasy a jiné oblečení, ale bylo mi velké. Tehdy jsem si uvědomila, že moje práce skutečně nebyla marná a přineslo to ovoce, které jsem chtěla. Samozřejmě jsem si udělala i nějaké fotky z mojí proměny a na těch fotkách se to potom také ukázalo, že nastala pozitivní změna. Od září 2023 doteď jsem zhubla 15 kg.

cviceni na doma

Jak se Vám s námi cvičí, jste s Fitshakerem a jeho výzvami spokojená 😊?

Na Fitshakeru se mi líbí různorodost. Je tam hodně skvělých trenérů, takže je z čeho vybírat. Výzvy jsou podle mě velmi dobře zpracované. Já mám ráda tyto výzvy, mám ráda nějaký režim a motivaci odcvičit si každý den a to mi tyto výzvy nabízejí. Když se stane, že mi cvičení nevyhovuje, je tam stále možnost cvičení si nahradit, což je výborné.

Kdy jste si během dne na cvičení vyhradila čas? Cvičilo se Vám lépe ráno, nebo večer?

Jelikož jsem učitelka ve speciální mateřské škole, tak jsem si čas na cvičení vyhradila až po práci. Cvičila jsem většinou někdy okolo 17:00 a tak to mám vlastně až doteď. Samozřejmě záleží i na tom, jakou mám službu v práci, jaký byl den, a podle toho si to nějak přizpůsobím. O víkendech si někdy zacvičím i dopoledne podle toho, jak se mi chce.

cviky na doma
cviceni

Jaké tréninky nebo trenéry jste nejdřív nevyhledávala a teď jsou Vaši oblíbení?

Ze začátku jsem se dost vyhýbala Olince a Honzovi. Pro mě byli ze začátku dost nároční, ale našli jsme si k sobě cestu 😄. Olinku teď dost vyhledávám a preferuju její cvičení, i když pořád ne všechny dávám úplně v jejím tempu 😄. Ale ráda cvičím například i s Verčou, ale i Maggie. Při horších dnech v práci mi dobře sedne i pilates s Andrejkou.

Upravila jste během proměny i stravu? Jaké věci jste z jídelníčku vyloučila, čím jste se inspirovala?

Stravu jsem upravila spíš jen v tom, že jsem si opravdu dala záležet na pravidelnosti jedení, a to 3krát denně. Vařila jsem si doma a jídlo jsem si krabičkovala a to vlastně dělám stále. Nemusela jsem více méně vyloučit nic, já jsem pečivo dost omezila už i před tím, než jsem se dala na tuhle cestu. Stravovala jsem se v rámci možností i předtím zdravě, ale nepravidelně. Neodpírám si ani slané, ani sladké, když mám na to chuť, ale samozřejmě s rozumem.

Na závěr se Vás zeptáme, jaké jsou Vaše další fitness cíle? 😊 Pokračujete ve cvičení s Fitshakerem?

S Fitshakerem pokračuju dál, těším se na další výzvu. Cílem je dostat se na váhu 68 kg a tu si udržet a trochu zpevnit tělo.

Život je plný výzev a ne vždy se vše podaří na první pokus. Nevzdávej se při prvním neúspěchu, ale hledej způsoby, jak to zkusit znovu, efektivněji a lépe.

Najdi si systém, který ti vyhovuje, a vyber si z našich programů cvičení, které odpovídá tvým schopnostem a cílům 👇.

cviceni na doma
Fotka autora
Veronika Kašická
Redaktorka ve Fitshakeru

Úsměv na tváři, vařečka v ruce a stále nové nápady. Tak nějak bych se charakterizovala. Baví mě vymýšlet nové zdravé a hlavně bezlepkové recepty, na kterých si pochutná skutečně každý. Toho, že jsem komunikativní a ráda si povídám s lidmi, si můžete všimnout v rozhovorech, které pravidelně přibývají na našem blogu. Proto, jestli ti chybí motivace, rychle si nějaký přečti.

Kategorie

Líbí se ti náš článek? Sdílej ho na sociálních sítích.