Všechny
Recepty
Stravování
Zdraví
Všeobecné
Cvičení
Fitshaker podcasty
Hubnutí
Proměny
Seberozvoj a motivace
Pro fit maminky
Fit pobyty a dovolené
Myslíme ekologicky!
Těhotenství

Kristínka (- 15,3 kg): „Každým ztraceným kilogramem jsem se probouzela do nového já.“

cvičení doma

Víme, že hned, jak uvidíš tuto proměnu, zatoužíš jen po jediném – začíst se do tohoto skvělého rozhovoru o tom, jak Kristínčina proměna probíhala 😊.

Kristínko, musíme začít jedním velkým wau! Vypadáte super 😊. Vaše proměna je vážně krásná. Povězte nám, jak se cítíte v novém těle?

V první řadě bych chtěla ještě jednou poděkovat za oslovení a za možnost zveřejnit svoji cestu za svým novým JÁ.

Moc děkuju za pochvalu. Musím přiznat, že se ve svém těle cítím asi nejlépe za celý svůj život.

Od začátku změny jsem byla nastavená na svůj cíl a šla jsem tvrdě za ním. Každým ztraceným kilogramem jsem se jakoby ve svém nitru probouzela do nového JÁ.

Nejen do nového těla, ale našla jsem i ztracené sebevědomí, pozitivní myšlení a sebelásku, která je v životě velmi důležitá. Nikdo není dokonalý a ani nebude. Musíme se respektovat a milovat takoví, jací jsme, ať máme vrásky, strie, málo vlasů, nebo víc kilo.

Když budete ve svém životě šťastní, přesně tak vás bude vnímat i okolí.

Takže na otázku, jak se cítím ve svém novém těle, můžu s radostí říct, že ÚŽASNĚ!

cviceni doma na hubnuti

Kdy jste se pustila do cvičení s Fitshakerem? A jak vypadaly vaše začátky 😊? Začala jste některou z našich výzev 😊?

Už si přesně nepamatuju kde, ale zdá se mi, že v TV (nebo na YouTube) začaly chodit reklamy na Novoroční výzvu 2022 na Fitshakeru.

Čím častěji jsem tu reklamu slyšela, tím víc jsem byla přesvědčená, že to bude můj odrazový můstek. A tak tomu i bylo. Přihlásila jsem se do Novoroční výzvy, přestala vyjídat sladké a začala jsem bojovat.

Začátky byly velmi těžké, často se mi nechtělo, rychle jsem se zadýchala, a někdy jsem si dokonce musela dát pauzu mezi cvičením. Měla jsem půlroční miminko, takže i energie na cvičení se po probdělých nocích hledala těžko, ale vždy jsem překonala samu sebe a šla jsem cvičit.

Když to šlo, využila jsem čas synova poledního spánku, ale častokrát jsem chodila cvičit i okolo půlnoci. V tomto je velká výhoda, že Fitshaker dělá plus minus 30minutová videa, která pro mě byla, zejména kvůli malým dětem, ideální.

Ze začátku jsem šla párkrát i běhat, ale zjistila jsem, že to vůbec není můj šálek kávy.

hubnutí pro ženy

Leden 2022

Jak často jste cvičila? Zapnula jste si video každý den 😊?

Popravde, ja som nikdy nebola človek, ktorý má pevnú vôľu, a sama som bola prekvapená a hrdá, že som striktne dodržiavala všetko, čo som si nastavila.

Snažila som sa cvičiť poctivo každý deň. Občas sa stalo, že som deň vynechala, keď sme boli napríklad odcestovaní, ale keď bol v programe deň o zdravej výžive, chýbajúce cvičenie som dobehla. Tým, že nie sú videá príliš dlhé, dá sa to krásne zvládnuť.

Popravdě, já jsem nikdy nebyla člověk, který má pevnou vůli, a sama jsem byla překvapená a hrdá, že jsem striktně dodržovala všechno, co jsem si nastavila.

Snažila jsem se cvičit poctivě každý den. Občas se stalo, že jsem den vynechala, když jsme byli například odcestovaní, ale když byl v programu den o zdravé výživě, chybějící cvičení jsem doběhla. Tím, že nejsou videa příliš dlouhá, jde to krásně zvládnout.

cviceni

Květen 2022

Jaké tréninky jste vyhledávala? Tabatu? HIIT? Sixpack?

Nejvíc mi z cviků vyhovovaly asi tabata a kruhové tréninky. Ale mixuju to 😊.

Musím říct, že nejméně jsem se věnovala józe a pilatesu. Ty jsem většinou měnila za jiná videa, která mi vyhovovala a víc mě bavila. Kdysi jsem na jógu chodila, ale neoslovilo mě to a po pár hodinách jsem to vzdala.

cvičení doma plán

Červenec 2023

Jak byste popsala svoji cestu za novým tělem? Bylo to jednoduché, nebo náročnější? Jak jste zdolala i nějaké překážky, povězte nám, jak jste je zvládla, určitě to inspiruje další ženy 😊.

Já jsem nikdy neměla problém se svojí váhou či postavou. Odmala jsem byla štíhlá a vysoká. Mohla jsem o půlnoci vyjíst ledničku a nepřibrala jsem ani gram.

První kila navíc se ukázala až v těhotenství, ale tehdy žena takové věci neřeší, je to přece přirozené. Po prvním porodu jsem měla váhu okolo 62 kg. V tom období jsme začali stavět dům, běhali jsme po úřadech, přitom jsem se věnovala synovi a poslední, co jsem řešila, byla postava. Důvodem bylo možná i to, že jsme chtěli pro syna sourozence, takže jsem měla výmluvu, že bych i tak přibrala v druhém těhotenství. Po druhém porodu jsem se dostala už na vyšší váhu, bylo to okolo 75 kg. V těhotenství jsem jedla hodně sladkého a to mi, bohužel, zůstalo i po porodu.

Místo toho, abych se sebou začala něco dělat, jsem vždy, když se syn v noci vzbudil na mléko, snědla něco sladkého. Zlom přišel přes vánoční svátky, kdy už jsem si nějak začala uvědomovat, že nejsem spokojená s tím, jak vypadám. Všechno se mi na těle třáslo, při chůzi se mi stehna třela o sebe, byla jsem stále unavená a věděla jsem, že už to potřebuje změnu.

Výmluvy, že mám malé miminko a jsem krátce po porodu, musely jít stranou. Největší překážkou jsme podle mě my sami.

Nejtěžší asi je donutit se ke změně, když nejsme s něčím spokojení. Nemusí jít pouze o změnu vzhledu, ale například o změnu práce, či dokonce partnera. Často si v životě vytváříme překážky i tam, kde nejsou.

Co se týká hubnutí, pár známých, a dokonce i já jsme museli překonat v první řadě sebe, když jsme se vydali na tuto cestu.

I mně teď kdekdo říká, jak výborně vypadám, ale nikdo neví, co všechno za tím je, dokud tu cestu sám neprojde. Než jsem se rozhodla změnit životní styl a začít cvičit, bylo spousta dní, kdy jsem říkala, že začnu hubnout až od zítřka. Takových zítřků bylo nepočítaně. Když už jsem se k tomu dokopala, bylo zase hodně takových dní, kdy jsem to se slzami v očích a s potem na čele chtěla vzdát.

Ale jednoduše jsem se nastavila na něco, čeho jsem chtěla dosáhnout hlavně kvůli sobě, a věděla jsem, že pokud to chci získat, musím pro to něco udělat v první řadě já a bojovat za to. Nikdo jiný to za mě neudělá.

Někdo má to štěstí, že např. díky genetice zhubne „hned“ nebo ani nepřibere. Ale jsou lidé, kteří si svoji postavu tvrdě vybojovali. Nic z nebe nám do rukou nespadne, a když máme nějaký cíl, je třeba pro to něco udělat a nečekat, že to přijde samo.

Strava je něco, na co se hned každý ptá. Prozradíte nám, jak se stravujete vy 😊?

Strava u mě byla kapitola sama pro sebe, jelikož miluju dobré jídlo 😄. Když jsem začala s hubnutím, přísně jsem dodržovala i stravu. Strava jde ruku v ruce s pohybem.

Do jídelníčku jsem zařadila hodně zeleniny a ovoce, místo smažení jsem začala péct jídla na zdravý způsob v troubě a kupovat například i tvaroh a bílý jogurt s 0 % tuku, což jsem předtím vůbec nejedla.

Pila jsem jen čistou vodu, zelenou kávu a úplně jsem vyřadila sladké nápoje a jakýkoliv alkohol.

V Novoroční výzvě jsem se o stravě hodně naučila a v podstatě se každým novým videem učím stále něco nového. Zjistila jsem, že se dají uvařit super jídla i zdravým způsobem.

Jelikož máte v blogu i recepty, začala jsem v kuchyni používat spoustu nových potravin a některé jsem, naopak, úplně vyloučila.

Na některá videa o zdravé výživě jsem se podívala vícekrát a dělala si poznámky. Ukázalo se, že jsem sacharidový typ člověka a mám i nízký příjem bílkovin. Tak jsem si dokoupila protein s vysokým obsahem bílkovin určený pro ženy. Stáhla jsem si do mobilu aplikaci Kalorické tabulky, které určitě hodně žen, ale i mužů zná. Vím, že každý nemá možnost vážit si jídlo doma na kuchyňské váze, ale tím, že jsem byla na MD a mám tu možnost, zkusila jsem to a zjistila, že mám mnohem větší příjem než výdaj. Ze začátku to bylo náročné, ale teď už si dopřeju, na co mám chuť. Samozřejmě s mírou a rozumem.

Co na vaši proměnu říkalo okolí 😊?

Okolí na moji změnu reagovalo velmi dobře a každá pochvala mi jen dodávala sílu dál na sobě pracovat. Často se mi stává, že mi lidé tipují méně let, někteří dokonce těžko uvěří, že mám dvě děti 😄.

Už dříve jsem zjistila, že nás naše okolí vnímá přesně tak, jak se cítíme. Funguje to jako zrcadlo. Každá zpětná vazba mi jen ukázala, že to má smysl. Musím říct, že jsem byla příjemně překvapená i z toho, kolik lidí se ptalo na rady, jak cvičit, jak se stravovat, co změnit ve svém životním stylu atd.

cvičení doma pro ženy

Co byste poradila ženám, které bojují, občas se jim nedaří, ale nechtějí to vzdát? Jak vytrvat 😊?

Jak jsem už psala, v první řadě musí být každý přesvědčený o tom, že to chce sám. Ne být někým donucený nebo to dělat pro spokojenost někoho jiného. Je třeba si uvědomit, že to opravdu dělá každý pro sebe, pro svoje tělo, pro svoje zdraví.

S o co větší nechutí do toho někdo půjde, tím horší pro něho bude zdolávat nejen kila, ale i sebe. Takže z vlastní zkušenosti – je třeba mít jasně nastavenou mysl a pevnou vůli. Určitě není třeba se každý den sledovat a vážit. A když už se do toho někdo pustí, je třeba dělat všechno pro to, aby nepovolil. Každá žena to zvládne, pokud opravdu chce.

Nikdy nezapomínejte na důvod, pro který jste se do toho pustili a kvůli čemu jste začali!

Za chvíli si můžeš začít užívat i další výzvu! Už 4. 9. totiž startujeme Restart po létě! Pojď se přidat a vyformuj si svoji postavu snů. Bude to společná, energií nabitá jízda, která tě zaručeně bude bavit. Už se na tebe těšíme! ❤️

cvičení doma
Fotka autora
Veronika Kašická
Redaktorka ve Fitshakeru

Úsměv na tváři, vařečka v ruce a stále nové nápady. Tak nějak bych se charakterizovala. Baví mě vymýšlet nové zdravé a hlavně bezlepkové recepty, na kterých si pochutná skutečně každý. Toho, že jsem komunikativní a ráda si povídám s lidmi, si můžete všimnout v rozhovorech, které pravidelně přibývají na našem blogu. Proto, jestli ti chybí motivace, rychle si nějaký přečti.

Kategorie

Líbí se ti náš článek? Sdílej ho na sociálních sítích.