Všechny
Recepty
Stravování
Zdraví
Cvičení
Všeobecné
Hubnutí
Fitshaker podcasty
Proměny
Seberozvoj a motivace
Pro fit maminky
Fit pobyty a dovolené
Myslíme ekologicky!
Těhotenství

7 rituálů, které mě ráno nakopnou a zlepší mi celý den

ranni ritualy

Není nad ty správné ranní rituály, které tě dokážou nakopnout a zlepšit ti celý den. Ranní rituály tě dokonce můžou dostat mezi 20 % úspěšných lidí. Jak? Jednoduše tak, že ráno uděláš přesně to, co dělají úspěšní lidé. Jak začínám den já?

# 1: Motivační věta

Stačí si přečíst motivační citát nebo úryvek z knihy, která tě motivuje. Případně pár řádků z motivačního diáře. To ti dodá motivaci a vnitřní energii pro start do celého dne.

ženské rituály

# 2: Meditace

Meditace tě zbaví negativních myšlenek, pozitivně tě naladí a podpoří tvoji kreativitu. Během dne budeš klidnější, budeš mít lepší nápady a mnohem méně stresu.

rituály šťastného člověka

# 3: Vděčnost

Vděčnost ti dodá pocit spokojenosti. Poděkuj každé ráno aspoň za 1 věc, které si ve svém životě vážíš. Budeš tak svůj den začínat s větší spokojeností a lepším pocitem.

rituály pro štěstí

# 4: Sny a cíle

Stačí, když máš svoje cíle a sny někde zapsané a každý den ráno si je přečteš, abys věděla, jakým směrem chceš směřovat svoje denní aktivity. Nadchneš se už jen čtením těchto cílů.

Připomeň si to, kvůli čemu každé ráno vstáváš, proč tě život baví a naplňuje. Co jsou tvoje sny, které tě tak nakopnou, když si je představíš?

ranni ritualy

# 5: Studená sprcha

Místo ranní kávy ti více poslouží chladnější sprcha. Ta probudí všechny procesy ve tvém těle a spustí je na plné obrátky. Díky chladu vzniká v těle reakce, která startuje metabolismus. Stačí si v závěru sprchování nastavit vodu na chladnější a projít si chodidla, nohy, břicho, záda, ramena a nakonec oblast srdce, tedy hrudník.

ranní rituály

# 6: Kvalitní snídaně

Vybírej si snídaně, které ti dodají energii dlouhodobě. Vyber si komplexní sacharidy se zdravými tuky a bílkovinami. Abych nebyl příliš odborný, je to například: kaše připravená z vloček (ovesné/jahelné/špaldové/amarantové/pohankové) 1 hrst + bílý řecký jogurt/nebo bílý skyr + 1 čajová lžička chia semínek + 1 čajová lžička sušeného (nekandovaného) ovoce.

ranni meditace

# 7: Zelený čaj

Zelený čaj obsahuje méně kofeinu, ale tento kofein je speciální v tom, že tě oproti kávě nakopne na delší dobu. Takže má větší efekt.

ranní čaj s citronem

Aplikováním těchto tipů se z tebe stane nejen úspěšnější, ale i spokojenější, vyrovnanější a zdravější žena. Pro zopakování, toto jsou moje ranní rituály. Pokud se s nimi ztotožňuješ, vytiskni si obrázek nebo si ho připni na svoji nástěnku (např. na Pinterestu):

dobré ráno

Máš nějaké i ty?

Inspirace na vydatné, zdravé snídaně, ale i jiná chutná jídla najdeš i na našem blogu:

vaření zdravě
Fotka autora
Matúš Špirko
Redaktor ve Fitshakeru

Jmenuji se Matúš Špirko a věřím, že mým životním posláním je pomáhat lidem trpícím nadváhou a obezitou. Trénuji lidi už víc než 10 let a v tomto povolání jsem se našel. Naplňuje mě, když vidím, že dokážu lidi pozitivně ovlivnit. Hubnutí vnímám na úrovni tří oblastí: pohybu, stravy a myšlení. Hubnutí je komplexní proces, a proto chci změnit vnímání tohoto procesu mezi širokou veřejností a ulehčit tak lidem jejich cestu za dosažením svých cílů.

Líbí se ti náš článek? Sdílej ho na sociálních sítích.