Všechny
Recepty
Stravování
Zdraví
Cvičení
Všeobecné
Hubnutí
Fitshaker podcasty
Proměny
Seberozvoj a motivace
Pro fit maminky
Fit pobyty a dovolené
Myslíme ekologicky!
Těhotenství

Majka (-4,9 kg): „Moje cesta proměny je teprve na začátku“

cvičení na doma

Motivace není nikdy dost a o pořádnou dávku té dnešní se postará krásná Majka 😊.

Majko, potěšil vás e-mail o tom, že jste mezi vítězi výzvy? Jaké byly vaše pocity, když jste si ho četla? Překvapili jsme vás?

Já jsem byla tak překvapená, že jsem se rozplakala. Hned jsem psala sestrám do rodinné skupiny, neskutečně mě to namotivovalo pracovat na sobě ještě víc.

cviceni doma

Byla to vaše první výzva, nebo s námi cvičíte už déle 😊?

Nebyla to moje první výzva, Fitshaker znám od r. 2020, kdy jsem se spolu se sestrou Annou Lipničanovou zapojila do Výzvy do plavek.

Ona tehdy byla jednou z vítězek. Abych řekla pravdu, byla jsem nadšená, ale nešla jsem do toho samozřejmě na 100 %, necvičila jsem pravidelně, potom jsem musela dobíhat a už to nebylo ono...

O stravě ani nemluvím, našla jsem skvělé recepty, ale vyzkoušela jsem jich jen několik a potom jsem pokračovala ve starých kolejích... Tak to bylo i v dalších pár výzvách. Jednoduše jsem to nebrala moc vážně a nevěřila jsem si.

cviceni pro zeny

Splnila výzva vaše očekávání?

Splnila víc, než jsem očekávala. Do výzvy jsem šla s tím, že buď teď, nebo nikdy.

Já jsem vysoká (176 cm) a v minulosti jsem měla spíš opačný problém – přibrat. Mám 2 děti, první jsem měla velmi brzo, bylo mi 20 let a ve 4. měsíci jsem vážila 49 kg. Během těhotenství jsem přibrala cca 12 kg a ani to na mně nebylo vidět, potom jsem měla váhu tak od 55–58 kg.

Přišla však sedavá práce, hodně stresu, potom podnikání, hodiny procestované v autě, nezdravý životní styl (hodně společenských akcí, nepravidelná a nezdravá strava...) a já jsem pomalu, ale jistě přibírala.

Sportu jsem se nikdy moc nevěnovala, chodila jsem na jumping, CrossFit, alpinning, ale vždy to bylo pouze krátkodobé a vykašlala jsem se na to.

V lednu 2020 se mi narodil druhý syn. Během tohoto těhotenství jsem přibrala asi jen 7 kg, ale měsíc po porodu to začalo – jedla jsem hodně sladkého a zajídala tím únavu, nedokázala jsem si odpočinout a kromě toho jsem stále pracovala, jelikož podnikám a v té době jsem měla i hodně zaměstnanců. „Vypracovala“ jsem se na cca 76 kg. Výzvy jsem více méně „flákala“, podařilo se mi zhubnout metodou intermittent fasting (16/8), jenže to se taky nedoporučuje dlouhodobě.

No a když jsem viděla fotky z Vánoc 2022, řekla jsem si dost! Přihlásila jsem se do Novoroční výzvy. Okolí mi moc nevěřilo, že to dokážu dotáhnout do úspěšného konce (vždyť mě znají). Mě neskutečně namotivovala Dominika Hudáková svými příspěvky do skupiny na začátku výzvy. Vždy jsem na to myslela, když jsem ještě v daný den neměla odcvičeno, a tu půlhodinku jsem si na sebe našla jako nic. Vážila jsem se pouze jednou za 30 dní (předtím to bylo každý týden a to mě demotivovalo) a měřila se stejně tak. Víc než na váze jsem viděla pokroky na postavě – na oblečení, když mi konečně nepřetékaly špíčky.

Děkuju, Dominiko 😘.

cviceni na hubnuti

Jaký typ tréninků a trenérů se vám líbil nejvíc?

V této výzvě mi všechno maximálně vyhovovalo. Miluju Matějovy tabaty, Honzu, samozřejmě Dianku, pilates...

Velkou výzvou je pro mě cvičení s Olinkou, ale chce to jen praxi a vím, že to dám levou zadní.

Všechny typy tréninků jsou pro mě důležité a mají svůj význam, nikdy jsem si nenahrazovala trénink pro daný den jiným.

online cviceni

Cvičila jste pravidelně každý den, nebo jste cvičení střídala i s procházkami?

Cvičila jsem pravidelně každý den, ani jednou jsem nevynechala, poučila jsem se z předcházejících výzev (a samozřejmě Dominičina motivace). Nic navíc jsem nedělala, procházky s malým venku jsem nebrala jako náhradu cvičení.

cviceni pro zacatecniky

Kedy ste najradšej cvičili – ráno alebo večer? Aký čas bol pre vás ideálny?

Nejradši jsem cvičila ráno, nejpozději do 10.-11. hod., protože jsem věděla, že mám jistotu, že když si ráno zacvičím, cvičení nevynechám. Já mám výhodu, že jsem „paní svého času“.

Ráda si pospím, takže když jsem vstala, cca za hodinku jsem si dala espresso z kvalitní kávy z našich slovenských pražíren (ano, pro mě je důležité i to, co piju), cca za 15 minut jsem si šla zacvičit. Snažila jsem se vždy cvičit i krátká bonusová videa.

Stalo se mi, že jsem cvičila i odpoledne nebo večer, ale to jen výjimečně.

stastna a fit

Dívala jste se i na motivační a stravovací videa? Pomohla vám něčím?

Podívala jsem se na každé video s Markem i Ivkou. Motivační videa – to bylo něco nového (v rámci svojí práce jsem měla možnost být na motivačních konferencích a znám skvělé motivátory), ale v rámci výzvy jsem to viděla jako víc než potřebné. To mi dávalo sílu pokračovat a nikdy se nevzdat.

Dokonce jsem si v období půstu dala osobní výzvu – 40 dní úplně bez masa (ano, já – milovnice masa) – a dala jsem to bez jakéhokoliv porušení.

A stravovací videa? Ivčiny recepty mi sedly asi nejvíc ze všech, se kterými jsem se do té doby setkala. Už z dřívějška od ní mám dvě knížky receptů, ze kterých teď často čerpám, když vařím (a z Fitshaker blogu samozřejmě).

Hned jsem si stáhla vzorové jídelníčky a na 90 % jsem samozřejmě vařila podle nich, vybírala jsem si a kombinovala jídla z různých dnů.

Velmi oceňuju seznam oblíbených produktů z našich obchodních řetězců, dostala jsem se tak ke skvělým, cenově dostupným a zdravým produktům, a dokonce na tom dokážu ušetřit (takže ne, není pravda, že zdravá strava je drahá).

cviceni na doma video

Plánujete s Fitshakerem pokračovat v cvičení i nadále?

Moje cesta proměny je teprve na začátku. Je na čem pracovat, u mě jsou základem úspěchu hlavně zdravá a vyvážená strava a minimálně půlhodinka cvičení s Fitshakerem.

Děkuju, že jste 😘.

4. 9. jsme společně odstartovali Restart po létě! Pojď se přidat a vyformuj si svoji postavu snů.

Bude to společná, energií nabitá jízda, která tě zaručeně bude bavit. Už se na tebe těšíme! ❤️

Fotka autora
Veronika Kašická
Redaktorka ve Fitshakeru

Úsměv na tváři, vařečka v ruce a stále nové nápady. Tak nějak bych se charakterizovala. Baví mě vymýšlet nové zdravé a hlavně bezlepkové recepty, na kterých si pochutná skutečně každý. Toho, že jsem komunikativní a ráda si povídám s lidmi, si můžete všimnout v rozhovorech, které pravidelně přibývají na našem blogu. Proto, jestli ti chybí motivace, rychle si nějaký přečti.

Kategorie

Líbí se ti náš článek? Sdílej ho na sociálních sítích.